בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.
כדי שכישלון יהפוך לזרז לחדשנות, הארגון צריך לטפח תרבות של ביטחון פסיכולוגי, סביבה שבה עובדים מרגישים בטוחים לשתף רעיונות, להודות בטעויות ולשאול שאלות ללא חשש.
צמיחה מתוך התייעלות היא אסטרטגיה מנצחת עבור ארגונים השואפים למצוינות תפעולית. היא דורשת מחויבות, יצירתיות ומיקוד בפרטים, אבל אינה מחייבת כיס עמוק.
במקום להגדיל תקציבים, נגדיל את הראש, נשאל שאלות, נערער על השגרה, נרתום את העובדים וניישם בהתמדה שיפורים קטנים.
המדדים הם אחד הכלים החשובים ביותר ליישר את הארגון.יחד עם זאת, בארגונים גדולים, למרות חשיבותן הברורה, רוב מערכות ניהול הביצועים אינן אחידות ברחבי הארגון.
דבר זה עלול להוביל להחמצות הזדמנויות, מטרות פנימיות סותרות ומנהלים המתמקדים בדברים הלא נכונים.
בעידן של שינויים תכופים בשוק העבודה, אחד מהגורמים הפחות מדוברים, אך בעלי ההשפעה הרבה ביותר על מוטיבציית העובדים, הוא "החוזה הפסיכולוגי".
ההבנה שחוזים פסיכולוגיים הם חלק בלתי נפרד מיחסי עבודה, מחייבת שינוי תודעתי. לא מספיק לנסח תקנון מדויק או חוזה עבודה – צריך לדעת גם לנהל את מה שלא נאמר.
במציאות העסקית של היום, גבייה היא לא רק עניין פיננסי – היא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח.
מנגנון גבייה שאינו רגיש עלול להרחיק לקוחות ולהזיק למוניטין החברה.
המעבר ממכירה חד-פעמית למערכת יחסים עסקית מתמשכת מחייב חשיבה אסטרטגית ושילוב של מודלים כמו העצמה של צוות המכירות ופעולה שתתמקד בשביעות רצון של הלקוחות.
באמצעותם, עסקים יכולים להבטיח לא רק מכירה מוצלחת, אלא גם שימור לקוחות, נאמנות והכנסות חוזרות.
במרבית המקרים המצב נוח לבעלים ואין להם שאיפות לגדול. הצמיחה מתחילה קודם כל בהחלטה שיש רצון לצמוח. צמיחה עסקית אמיתית דורשת לא רק כישרון עסקי, אלא גם נכונות אישית להתמודד עם פחדים ואתגרים. מי שידע לזהות את הקשיים, להכין את העסק, ולפעול בביטחון - יוכל לפרוץ את גבולותיו ולהפוך מעסק קטן לשחקן משמעותי בשוק.
92% ממנהלי השירות חושבים שהבינה המלאכותית שיפרה את המהירות של שירות הלקוחות שלהם. 82% מהלקוחות מצפים לפתרון בעיות מידי. אבל, 78% מהלקוחות מצפים שהשירות יהיה יותר מותאם אישית מאשר בעבר. למרות היתרונות, צ'אטבוטים עדיין מתקשים להציע את הרגישות וההבנה האנושית הנדרשת במקרים מורכבים או רגישים.
אחד ההורים דרך בטעות על המוצץ והוא התפרק. היה ברור שהמוצר עלול להיות מסוכן לתינוקות ואינו בשל למכירה. אספנו אותו מהחנויות ופרסמנו מודעות בעיתונים בהן קראנו למי שרכש את המוצץ להחזירו אלינו. זה היה רגע לא נעים, אבל היה ברור לנו שראשית, אין שום דרך אחרת, ושנית מהלך כזה מחזק את האמינות שלנו בעיני הלקוחות.
בשלושת המאמרים הקודמים דנו בשאלות כיצד להתמודד עם בוס גרוע מנקודת מבטו של העובד, כיצד ההנהלה מתמודדת עם התעמרות של מנהלים במקום העבודה וכיצד ההנהלה צריכה להתמודד עם מנהלים שאינם מתאימים לתפקידם. במאמר הנוכחי נדון בנושא של התעמרות במקום העבודה מצידם של עובדים אחרים וכיצד ההנהלה צריכה לפעול.