בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.
כיצד שומרים על אמון, קהילתיות ותקשורת פתוחה גם בזמני משבר? כלים מעשיים למנהלים לשימור תרבות ארגונית חיובית.
קאיזן הוא לא פרויקט חד־פעמי, אלא תרבות עבודה: צעדים קטנים, תוצאות גדולות, ושיפור מתמשך בכל הרמות.
איך להפוך אי־ודאות ותנודתיות ליתרון עסקי ולבנות מסלול צמיחה יציב גם במשברים. כשהמציאות משתנה – לא המטרה משתנה אלא הדרך אליה. כך נזהה ונפעל מהר יותר לשינוי.
איך להפוך לקוח מאוכזב לשגריר נלהב? מפת הדרכים משירות לקוי לנאמנות אמיתית
עובד מוכשר הוא נכס – עד שהוא מתחיל לערער את התרבות הארגונית. כך מנהלים את הדילמה
מצוינות ניהולית בעידן ה-AI: מהעסק הקטן ועד הארגון הגדול – שיטות פשוטות לשיפור מהיר
איך ייראה מקום העבודה שיצליח למשוך ולשמר את דור ה־Z? תובנות מהסקרים והמלצות פרקטיות למנהלים.
נתוני סקר עומק חושפים את השינויים בהעדפות עובדים לפי תחום עיסוק והשלכותיהם הניהוליות.
נשים מעדיפות חברות אחרות מאלו שהגברים מעדיפים. הנשים העדיפו השנה את החברות הפיננסיות: 6 החברות הראשונות שנבחרו על ידי הנשים, הן חברות פיננסיות.
בפילוח לפי קבוצות גיל, יש הסכמה בכל קבוצות הגיל על שלושת המשתנים הראשונים. לכולם חשובה היציבות של מקום העבודה. ובכל זאת כל עובד שלישי בוחן מדי פעם מעבר לחברה אחרת.
אחרי כמעט שנתיים של מלחמה קשה, שסופה אינו נראה באופק, לפני כן משבר חברתי חריף על דמותה של המדינה ומשבר בהייטק אין כמעט שינויים מהותיים במה שחשוב לעובדים. במאמר זה נדבר על סקרים בנושא ונראה כיצד המידע הזה יכול וצריך לשמש אותנו בהתייחסות נבונה במערכת היחסים עם העובדים. בהבנה כיצד לשפר את היציבות והקטנה של תחלופת העובדים, יחד עם חיזוק המוטיבציה.