קבלו את הודאות שאתם צריכים להקמת מיזם עסקי חדש

לפני שאתם מתחילים במיזם חדש או פיתוח מוצר או שירות חדש בחברה, בדקו את הכדאיות שלו בצורה מקצועית והבינו את ההזדמנויות, המכשולים ודרכי הפעולה הנכונות שיבטיחו את ההצלחה

הבינו את פוטנציאל הרווח וקבלו תכנית ברורה להקמת המיזם שלכם

בעבודה קצרה וממוקדת נבין מה דרוש כדי להקים את המיזם שלכם בהצלחה. בעזרת כלים מקצועיים וייעודיים נבחן יחד אתכם את הרעיון שלכם מול הסיכונים האפשריים, נמפה את השוק אליו אתם נכנסים ונבנה תכנית עסקית ותכנית פעולה ברורה להקמת המיזם בהצלחה. נבין את היתרונות והחסרונות שלכם על פני המתחרים, את הסיכונים וההזדמנויות, ונמקד אתכם בפעולות החשובות שעליכם לבצע כדי להוציא את הרעיון שלכם לפועל בהצלחה.

בדקו את הכדאיות עוד לפני תחילת העבודה, והחליטו אם לעצור או להתקדם

עוד לפני שתתחילו להשקיע זמן וכסף בהקמת המיזם, נבחן יחד בצורה מתודית את הכדאיות שלו. בעזרת ה-Lean Canvas - כלי פשוט אך עוצמתי - נמפה את הבעיה שאתם רוצים לפתור ואת הפתרון שאתם מציעים, את קהל היעד ואת היתרונות שלכם על פני המתחרים בשוק. נבחן יחד את מבנה ההכנסות וההוצאות - ונאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת האם עדיף לעצור בשלב זה או שכדאי להמשיך ולהתקדם עם הרעיון.

בנו תכנית עסקית וצפו את ההכנסות וההוצאות בשנים הקרובות

בעזרת כלים מקצועיים וקבצי אקסל ייעודיים נבנה יחד, תכנית העסקית מקצועית, דו"ח הרווח-והפסד עתידי שלכם ל-5 השנים הבאות, וניתוח רגישות לשינויים שעשויים להשפיע על הצלחת התוכנית העסקית שלכם. על בסיס המידע שאספנו בשלב הראשון ניצור תכנית אמינה, ריאלית ומפורטת שתספק לכם את המידע המדויק שאתם צריכים על התזרים הצפוי ועל פוטנציאל הרווח של הרעיון שלכם בשנים הראשונות לפעילותו.

בחנו את חסינות התכנית העסקית לשינויים לא צפויים

את התכנית נבחן מול "לוח רגישות" מיוחד שיציג את חסינות התכנית שלכם לשינויים לא צפויים. עלויות תפעול גבוהות מהצפוי או מכירות נמוכות מהצפוי יכולות לעשות את ההבדל בין רווח להפסד - ומעמידות בסיכון את ההצלחה שלכם. לוח הרגישות שנבנה יציג את ההשפעות שיהיו לשינויים אלו, כך שתדעו עד כמה התכנית העסקית שלכם חזקה ואמינה, ובמידת הצורך תוכלו לבצע בה שינויים ולהפוך אותה לחסינה וטובה יותר.

קבלו תכנית עבודה ברורה להקמת המיזם שלכם בהצלחה

על בסיס הניתוח המעמיק של המוצר והשוק שלכם ועם התכנית העסקית שבנינו - נבנה יחד אתכם תכנית עבודה מסודרת לשנים הקרובות שתבטיח את הצלחת המיזם. נפרט את השלבים שעליכם לעבור בחודשים ובשנים הקרובות, נגדיר יעדים ומדדי ביצוע לכל שלב, ונפרט את הפעולות החשובות שעליכם לבצע כדי להתקדם. בעזרת התכנית והכלים שתקבלו בתהליך העבודה, תוכלו לצאת לדרך בביטחון ותוך הבנה מלאה של הדרך להצלחה.

הכלים המקצועיים והידע שתקבלו יישארו אתכם גם בעתיד

בניגוד לחברות אחרות שיספקו לכם רק ניתוח נקודתי ודו"חות סגורים, הכלים והידע שתקבלו בעבודה אתנו יישארו אתכם ויהפכו לנכסים חשובים בסל הכלים הניהולי שלכם – בדגש על היכולת שלכם לתכנן ולהשיק מיזמים, מוצרים ושירותים חדשים. בכל שלב תוכלו לחזור ולהשתמש בלין-קנבס, דו"ח הרווח וההפסד ולוח הרגישות שקיבלתם כדי לבצע ניתוחים נוספים על המיזם שלכם, חלקים ממנו או מיזמים ומוצרים חדשים שתרצו לפתח.

לקוחותינו ממליצים

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

לכל המעוניין, מר זאב רונן הועסק בחברת טרפלקס כיועץ ארגוני בתקופה שבין ינואר 2009 לאוגוסט 2009. זאב היה חלק מצוות של שני יועצים שעבדו בתחום של צוותי שיפור. זאב ליווה ועבד עם החברה משלב תכנון הפרויקט ועד לסיומו. במהלך העבודה הנחה שלושה צוותי עבודה - שניים תפעוליים ואחד בשיווק. זאב הביא לעבודתו ניסיון וידע רב.…
Point of View - שחר זר, מנהל חטיבת המוצרים

Point of View - שחר זר, מנהל חטיבת המוצרים

הליווי שקיבלנו מזאב היה מאוד משמעותי עבורנו ברמה העסקית והאישית כאחד. תהליך חלוקת העובדים לקבוצות וקבלת אחריות במפגשים שבועיים תרמו רבות וסיפקו תוצאות משמעותיות ברמה העסקית. ביעוץ היתה לזאב היכולת המופלאה לאבחן בדיוק רב את הנקודות הבעייתיות ולגרום לנו להבחין בכך ולעשות את העבודה הנכונה. ממספר צוותים מקרטעים שלא עמדו ביעדים, הגענו למצב בו כל…
פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

אל: זאב רונן מצוינות בעסקים מאת : איציק לילו הנדון: מכתב המלצה במשך תקופה של שנה זאב הדריך 3 קבוצות במפעל המוצרים, בתחילה העובדים והמנהלים חשבו עוד יועץ שיכין מצגת יפה ותיק על המדף, אבל לא כך הדבר זאב לא עשה קסם, אלא שם לנו מראה מול העיניים, הניסיון של העובדים לא יסולא בפז. בברכה…
בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

זאב רונן, עבד עם בתי זיקוק לנפט (בזן) במשך שנה וחצי והוביל פרויקט להטמעה של מדדי מפתח (KPI's) ושיפור הרווח. במהלך עבודתו הטמענו תרבות של עבודה עם מדדים וצוותי שיפור בחטיבת הארומטים, שמנים ושעוות, והצוותים יצרו שיפורים, התייעלות וחיסכון בהיקף של מיליוני דולרים. בסיום תקופה זו, זאב הכשיר מובילת תהליך כדי להבטיח את משך השיפור.