וובינרים בנושא מצוינות בעסקים, בניהול ובתעשייה

כל הוובינרים של 'מצוינות בעסקים': זאב רונן, היועצים הבכירים בצוות ואורחים נוספים מספקים כלים פרקטיים לשיפור התוצאות והעבודה השוטפת ומעמיקים בנושאים מקצועיים שונים מעולמות הניהול, העסקים והתעשייה.

לרשימת הוובינים הבאים לחצו כאן.

194 קוראים/ות

[וובינר] כלים מובילים ליצירת מוטיבציה של עובדים / בהנחיית זאב רונן

למדו איך ליצור מוטיבציה של עובדים! הכלים המובילים בתעשייה ליצירת מוטיבציה והנעת עובדים למצוינות. בוובינר זאב חולק מניסיונו הארוך ומסביר מדוע המוטיבציה של העובדים חשובה לנו, מתי התחלנו (כמנהלים) להבי מה מניע עובדים ומה יוצר מוטיבציה, איך בכלל אפשר למדוד מוטיבציה, וכמובן מה הם הכלים שבעזרתם נוכל ליצור מוטיבציה של עובדים - ולקבל עובדים שמחים ומחוייבים יותר שמשיגים תוצאות טובות יותר עבור החברה.

261 קוראים/ות

וובינר למנהלים: תכנית פעולה בזמן חירום - איך לנווט את החברה בזמן המלחמה / בהנחיית דויב שור

צפו בוובינר שלנו ללמוד על הדרך הנכונה לנווט את החברה בתקופת המלחמה, ובכלל בתקופות חירום. דובי שור, יועץ בכיר בצוות שלנו עם עשרות שנות ניסיון כמנכ"ל וכיועץ למנכ"לים, משתף מהניסיון האישי שלו כמנכ"ל של חברה בתקופת חירום (שהצליח להוציא אותה מהמצב) וכן כיועץ לחברות רבות במצב זה.

6217 קוראים/ות

[וובינר] ניהול איכות ספקים / בהנחיית ד"ר נאוה קליין, ראש מערך איכות, מצוינות תפעולית ו-LEAN בחברת HP

וובינר בנושא "ניהול איכות ספקים" בהנחיית ד"ר נאווה קליין - ראש מערך איכות, מצוינות תפעולית ו-LEAN בחברת HP אינדיגו, ויועצת בכירה בצוות של מצוינות בעסקים.

3422 קוראים/ות

[וובינר] Lean Canvas - שיטת עבודה לגיבוש והצגה של מוצר או שירות חדשים / בהנחיית מיכאל סלע

הוובינר הרביעי שלנו, והפעם בנושא Lean Canvas - שיטה לקבלת החלטה מהירה אם להשקיע בפיתוח של רעיון למוצר או שירות חדש. השיטה מרכזת על דף אחד את ההנחות העיקריות העומדות בבסיס הרעיון, מבהירה את הייחוד שלו ונותנת מושג על הפוטנציאל העיסקי שלו.

2209 קוראים/ות

[וובינר] הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם בתעשייה. בהשתתפות איציק לב, רשות החדשנות, חברת MATICS וזאב רונן

למדו איך לשפר את המוצר, הרווח והשירות בעזרת הטכנולוגיה - הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם המתקדמת בתעשייה. הוובינר השלישי של 'מצוינות בעסקים'. בהשתתפות אורחים מיוחדים: רונית אשל מהזירה לייצור מתקדם ברשות החדשנות וחן גנוסר מחברת MATICS.

3312 קוראים/ות

[וובינר] כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה? רונית ארז וזאב רונן

הוובינר השני של 'מצוינות בעסקים' בהשתתפות רונית ארז וזאב רונן בנושא "כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה?". בוובינר אנו מציגים את נושא המוטיבציה של העובדים והגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, מסבירים כיצד משבר הקורונה השפיע על המוטיבציה והגורמים שלה, מציגים כלים פשוטים ומוכחים לשיפור המוטיבציה של העובדים ודוגמאות אמיתיות מחברות בתעשייה הישראלית.

3569 קוראים/ות

[וובינר] איך לבנות במהירות תכנית פעולה להשגת מטרות החברה - דובי שור וזאב רונן

דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' ומנכ"ל של חברות בעברו, יציג שיטת עבודה מוצלחת לבחירת מטרה חשובה עבור החברה ובניית תכנית פעולה להשגת המטרה בצורה ממוקדת ובמהירות האפשרית. כמנכ"ל דובי עבד רבות עם שיטה זו, וכיום הוא מסייע להטמיע אותה בחברות שונות כיועץ ומוביל תהליכי שיפור, כחלק מעבודתו במסגרת 'מצוינות בעסקים'.