הכשרות מקצועיות למנהלים ועובדים: הטמיעו בחברה את הכלים המובילים בתעשייה וצרו תרבות של מצוינות ושיפור מתמיד

בעידן הדינמי והתחרותי של היום, ארגון מצליח הוא כזה שמשקיע בהתחדשות, בלמידה ובשיפור מתמיד. ההכשרות שלנו ב"מצוינות בעסקים" מעניקות למנהלים והעובדים שלכם כלים פרקטיים שיובילו לתוצאות משמעותיות וישמשו אתכם לאורך זמן, גם הרבה אחרי שההכשרה תסתיים

ב"מצוינות בעסקים" פיתחנו הכשרות ייחודיות שמעניקות למנהלים ולעובדים כלים יישומיים להובלת תהליכים, לשיפור ביצועים ולהעצמת יכולות הניהול. הידע והכלים שמועברים בהכשרות התגבשו מתוך ניסיון מוכח ותוצאות מוצלחות בשטח, בחברות שניהלנו או בחברות רבות אתן עבדנו. 

ההכשרות שלנו מועברות על-ידי יועצי "מצוינות בעסקים", בעלי ניסיון מצטבר של מעל 120 שנים בניהול וליווי מנהלים בכירים וחברות, שיספקו ידע רב לצד כלים ודרכי פעולה שישדרגו את הארגון שלכם, ויהפכו אותו ליעיל ולרווחי יותר. 

אנו מגיעים אליכם ומעבירים את ההכשרות פנים-מול-פנים. ההכשרות כוללות ידע תיאורטי, סימולציות ותרגולים מעשיים – כדי להבטיח למידה אפקטיבית וממוקדת תוצאות. כמו כן, נוכל לשלב בין ההכשרות השונות ולהתאים חלקים מהתוכן לפי התעשייה והצרכים המדויקים של כל חברה ומנכ"ל/ית.

אילו הכשרות אנחנו מציעים? 

הכשרה בכלים לטיפוח מוטיבציה ולשימור עובדים

קהל היעד: מנכ"לים, מנהלי מש"א וחברי הנהלה 

משך ההכשרה: 4 מפגשים של 3 שעות

הכשרה בהובלת תהליכי שיפור ופתרון בעיות

קהל היעד: מנהלים וראשי צוותים 

משך ההכשרה: 2 מפגשים של 3 שעות (שילוב חלק עיוני ותרגול מעשי)

הכשרה להנחיית צוותי שיפור למצוינות ארגונית

קהל היעד: מנהלים בדרגי הביניים ועובדים מהשורה 

משך ההכשרה: 4 מפגשים של 3 שעות (חלק עיוני), ועוד 10 מפגשים של שעה וחצי (תרגול מעשי) 

הכשרה בניהול על-פי יעדים ומדדי ביצוע

קהל היעד: מנכ"לים ומנהלים בכירים

משך ההכשרה: 10 מפגשים של 3 שעות (שילוב חלק עיוני ותרגול מעשי)

הכשרת "OPEX" למצוינות תפעולית

קהל היעד: מנכ"לים ומנהלים בכירים 

משך ההכשרה: 10 מפגשים של 3 שעות (שילוב חלק עיוני ותרגול מעשי)

הכשרת "5S" לארגון מקום העבודה

קהל היעד: מנכ"לים וחברי הנהלה 

משך ההכשרה: 12 מפגשים שבועיים של שעתיים כל אחד (שילוב חלק עיוני ותרגול מעשי)

הכשרת "לין קנבס" לפיתוח רעיונות ומיזמים חדשים

קהל היעד: יזמים, מנכ"לים ומנהלי פיתוח עסקי 

משך ההכשרה: 12 שעות (שילוב חלק עיוני וסימולציה מעשית)

הכשרת "תכנית המחר"

קהל היעד: מנכ"לים ומנהלי פרויקטים

משך ההכשרה: 2 מפגשים של 3 שעות

ליווי אישי למנכ"לים ולמנהלים בכירים

קהל היעד: בעלי חברות, מנכ"לים ומנהלים בכירים 

משך הליווי: שעה וחצי בשבוע על-פי הצורך

זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים'

זאב רונן

זאב רונן, B.Sc, בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. מאמן אישי בדרגת מאמן מקצועי PCIL. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

כיום, אני משמש כמוביל ומנחה פרויקטים להגדלת הרווח הנקי במספר רב של חברות ויועץ לחברות ויחידים בתחום העסקי והיזמות, ומאמן אישי ומקצועי למנהלים בכירים וליזמים.

לקוחותינו ממליצים

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

לכל המעוניין, מר זאב רונן הועסק בחברת טרפלקס כיועץ ארגוני בתקופה שבין ינואר 2009 לאוגוסט 2009. זאב היה חלק מצוות של שני יועצים שעבדו בתחום של צוותי שיפור. זאב ליווה ועבד עם החברה משלב תכנון הפרויקט ועד לסיומו. במהלך העבודה הנחה שלושה צוותי עבודה - שניים תפעוליים ואחד בשיווק. זאב הביא לעבודתו ניסיון וידע רב.…
המועצה המקומית בנימינה גבעת-עדה - אורי דיסטניק, ראש המועצה

המועצה המקומית בנימינה גבעת-עדה - אורי דיסטניק, ראש המועצה

זאב שלום רב, התרשמתי עמוקות מהרצינות שבו עסק הפורום בניתוח הבעיה בה עסקתם היום. הנושא מקבל משנה חשיבות לאור העובדה שסוגיות המונחות על סדר היום לקוחות מהרחוב ממש, גם אם הן נשמעות תיאורטיות. אשמח להמשיך להיות מעורב, ובהזדמנות זאת לשוב ולהודות לך על הזמן והכישרון שאתה משקיע בפרויקט. שלך ובשבילך,אורי דיסטניק,ראש המועצה - בנימינה גבעת-עדה
עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

לכבוד זאב רונן שלום רב, אני מבקש להודות לך על עבודה מצוינת שעשית בליווי של עדין מערכות שתלים דנטלים במשך כמעט חמש שנים. בתקופה זו החברה התפתחה מאד וכיועץ סייעת לנו בתחום הארגון של החברה, בניית הנהלה ועבודה עם יעדים, פיתוח תרבות של מעורבות עובדים וצוותי שיפור וסייעת לי אישית כמנכ"ל. בברכה, איל מילמן -…
סגם מוצרי אופטיקה - יורם חזן, מנכ"ל

סגם מוצרי אופטיקה - יורם חזן, מנכ"ל

שלום רב, זאב רונן עבד כמנחה של תהליכי שיפור בחברת וורסנו תעשיות אופטיקה (סגם מוצרי אופטיקה) במשך כחצי שנה, מיוני עד דצמבר 2009. בשיחת מעקב וסיכום תקופתית נאמרו ע"י מנהלים ועובדים שהשתתפו בתהליך הדברים הבאים: (בהקשר לעבודת הצוות) "הכי חשוב, רק ככה מזיזים דברים". (כעת) "יש מודעות... כולם יודעים ויש שיפור". "להמשיך את התהליך, להיכנס…