בלוג הוידאו: שאלות ותשובות על ניהול, עסקים ותעשייה

בלוג הוידאו: תשובות לשאלות ששלחו אלי קוראים של הבלוג ולקוחות מהעבר ומהווה.

258 קוראים/ות

[וידאו] עד כמה חשובה עבודת צוות וכיצד ליצור אותה?

מילת המפתח פה היא מטרה, צוות נועד למלא מטרה. לאחר הגדרת מטרה ברורה יש עוד כמה צעדים חשובים שכדאי לבצע על מנת ליצור עבודת צוות. בסרטון אפרט על הצעדים ליצירת עבודת צוות ועל החשיבות שלהם.

76 קוראים/ות

[וידאו] איך לפעול מול ספק גרוע שאין לו תחליף?

היום נדבר על שאלה שכתב לי קורא של הבלוג, 'איך לפעול מול ספק גרוע שאין לו תחליף?' ספק שמספק את הסחורה בכמות או באיכות שאינה תואמת את ההזמנה. יש שתי דרכים לפעול במקרה כזה, בסרטון אפרט עליהן ואספר על הניסיון שלי עם ספקים כאלה.

88 קוראים/ות

[וידאו] מהו אפקט הות'ורן?

ניסוי הות'ורן היה ניסוי שמטרתו הייתה לבדוק איזה שינויים פיזיים משפיעים על התפוקה של עובדים. להפתעת החוקרים, הם גילו משהו שונה ומעניין.

78 קוראים/ות

[וידאו] איך נהפוך את העובדים שלנו למצוינים?

אתם מכירים את האמירה "אצלנו יש עובדים מצוינים"? כנראה שלא. במעט מאוד חברות שאני מגיע אליהן אומרים לי את זה, לרוב אני שומע "העובדים אצלנו הם לא טובים". זה לא נכון. אם העובדים שלכם הם גרועים, תסתכלו במראה, תבדקו את עצמכם. בסרטון אסביר איך תוכלו להפוך את העובדים הגרועים שלכם למצוינים.

133 קוראים/ות

[וידאו] מהו מדד הלימת המלאי?

מהו מדד הלימת המלאי? מדוע הוא חשוב? בסרטון אסביר מדוע בכלל חשוב לנו הניהול המדויק של המלאי, ומה הדרך לוודא שהמלאי שלנו מנוהל נכון.

90 קוראים/ות

[וידאו] מהו מודל אפרת ואיך הוא עוזר לנו?

איך אתם מפרשים סיטואציות בחיים שלכם? האם אתם חושבים לפני שאתם מגיבים? בדיוק לשם כך נועד מודל אפרת.

179 קוראים/ות

[וידאו] האם קוד לבוש בעבודה זה חשוב?

למה צריך קוד לבוד בעבודה? באיזה מקרים זה חשוב? בסרטון תוכלו לשמוע פירוט על הנושא.

92 קוראים/ות

[וידאו] מדוע חברות רבות עובדות בלי יעדים?

אנשים חוששים להימדד, החשש להיכשל חזק יותר מההבנה שמדידה היא הכרחית. בפועל גם אם לא נמדוד בעצמנו, החברה תמיד נמדדת על ידי גורם חיצוני ולכן חשוב לאמץ את העבודה עם יעדים. מטרות ברורות, תאום ציפיות ומיקוד הם חלק מהעבודה עם יעדים.

100 קוראים/ות

[וידאו] כיצד לבצע דגימה של סחורה?

למה כדאי לדגום את הסחורה שקיבלנו? כאשר אנחנו מקבלים סחורה, אנחנו לא נבדוק את כולה. לפעמים יש בדיקות הורסות, לצורך העניין בדיקה של גפרורים, לא נוכל לבדוק את כולם. גם אם הבדיקה לא הורסת לרוב לא נבדוק את כל הסחורה, אז מה כן? איך נוודא שקיבלנו תוצרת טובה? בסרטון אפרט על הנושא.

176 קוראים/ות

[וידאו] מה ההבדל בין חזון ואסטרטגיה?

חזון הוא כוכב הצפון שלנו, הוא מדריך אותנו. החזון נבנה מהשאיפות שלנו, לאן נרצה להגיע. מהחזון נגזרות המטרות של החברה וכדי להגיע אליהן נבנה אסטרטגיה.

עמוד 1 מתוך 5