שדרגו את ניהול הכספים בארגון וקבלו שליטה מלאה בתזרים וכלים לגיוס אשראי וצמיחה עסקית

קבלו ניהול פיננסי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שיוביל אתכם להצלחה, יתן מענה לכל הצרכים הפיננסיים שלכם ויעזור לכם לצמוח, להשתפר ולהרוויח יותר - בעלות מופחתת והיקף שמתאים לכם בדיוק

קבלו ניהול פיננסי מקצועי ומלא במיקור חוץ

שדרגו את מחלקת הנה"ח ואת הניהול הכלכלי שלכם עם ניהול מקצועי במיקור חוץ. בעבודה של מס' שעות עד יום בשבוע נספק כיסוי מלא של כל צורכי החברה בנושאי הכספים: נסייע למנכ"ל בניהול התקציב, התזרים, גיוס אשראי ומימון, ליווי שוטף מול הבנקים, הכנת תקציב, תוכניות עסקיות, תמחור מוצרים, ניתוחי כדאיות וגיוס הון. במקביל, נעבוד בצמוד עם מחלקת הנה"ח שלכם כדי לשדרג אותה ולהפוך אותה למקצועית וטובה יותר.

ראו החזר על השקעה בקצב חסר תקדים

מעטים הם המקומות בהם השקעה כל כך קטנה יכולה להוביל לשיפור כל כך גדול ברווח. השיפור שניצור בניהול הכספים בארגון שלכם ידרוש עבודה מועטה אך יתן לכם תמורה עצומה - שיפור משמעותי ברווח השוטף, גיוס מימון ואשראי לצמיחה ופיתוח עסקי, ניהול כספים מקצועי יותר בכל רמה של הארגון, ושליטה מלאה בתזרים ובכסף שלכם. בהתאם לצרכים שלכם נבנה עבורכם פתרון מדויק בהיקף ובעלות שמתאימים לכם.

קבלו שליטה מלאה בתקציב ובתזרים המזומנים

במצב בו המנכ"ל אינו חש בטחון או מרגיש חוסר שליטה בניהול התקציב והתזרים, אנו נעזור לבנות מערכת תומכת שתייצר בטחון ושליטה בנושא הכספים בחברה. נציג למנכ"ל וההנהלה את המספרים החשובים בשפה העסקית שהחברה מדברת - כך שתדעו בדיוק מה קורה בעסק ותשלטו בתזרים, בתקציב ובכסף. תמיד תדעו מה צפוי, מתי ומדוע - ותוכלו לנהל ולהצמיח את החברה מתוך ביטחון כלכלי מלא, תכנון מדויק, קבלת החלטות נכונה יותר ושליטה מלאה.

אנחנו נהיה האנשים שלכם בבנק

המנכ"ל מדבר בשפה של העסק - מנהל הבנק מדבר בשפה של הבנק. אנחנו מכירים את 2 השפות מצוין ויודעים איך לתרגם לבנקים את שפת העסק ולהשיג את מה שדרוש לכם כדי לצמוח ולנהל את החברה בהצלחה. אנחנו ננהל את העבודה מול הבנקים עבוכם ונדאג להשיג את מה שאתם צריכים, תוך שמירה על המוניטין שלכם ויחסי האמון עם הבנק - שקריטיים למימון ולהצלחה שלכם בטווח הארוך.

גייסו מימון ואשראי גבוה יותר, בעלות נמוכה יותר

חברות רבות מפסידות זמן וכסף על ניסיונות לגייס מימון, וגם כאשר הן מצליחות הן משלמות יותר מדי על האשראי שהן מקבלות. אנו מביאים עשרות שנות ניסיון בעבודה מול הבנקים וגופי המימון החוץ בנקאיים, רשת קיימת של קשרים חשובים בגופים השונים, והיכרות מעמיקה עם גופי המימון החשובים והדרכים הנכונות לגייס אשראי ומימון. אנו נדאג שאתם משיגים את האשראי שאתם צריכים - ומקבלים אותו בעלות הנמוכה ביותר האפשרית.

הפכו תכניות לפיתוח עסקי לבטוחות ומגובות במספרים 

אנו נכין עבורכם תוכניות עסקיות ותקציבים ונכין כלי בקרה ומעקב על ביצוע התוכנית. בעזרתנו תהפכו כל תכנית עסקית לצמיחה או יצירת שיפור לבטוחה ומגובה במספרים. אנו מומחים בבניית תכניות עסקיות לשיפור וצמיחה, יודעים לתכנן נכון את הפעילות בהתאם ליכולות ולצרכים שלכם, ובמידת הצורך לגייס את המימון שאתם צריכים. כך שכל רעיון לפיתוח של העסק יהיה בטוח ומגובה במספרים ותכנית עסקית מסודרת וברורה.

קבלו ליווי ויעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

קבלו את השקט והביטחון שאתם צריכים עם היעוץ המקצועי ביותר לכל נושאי הכספים, התקציב והתזרים - וליווי צמוד בכל התלבטות או אתגר כלכלי. הידע והניסיון שלנו יתנו למנכ"ל ולהנהלה את השקט שאתם צריכים מבחינה כלכלית, כך שתוכלול להתפנות לניהול ופיתוח עסקי, ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור החברה - כאשר אתם בטוחים שהצד הפיננסי בטוח ומנוהל בצורה הטובה ביותר.

שירות שיוביל אותך להצלחה כלכלית

השירות המקצועי שלנו יטפל בכל הנושאים הכספיים של החברה ואנו נעזור לכם להוביל הצלחה בתחום הפיננסי: הגדלת הרווח, פיתוח עסקי וצמיחה - תוך ניהול נכון יותר של התזרים והתקציב. תקבלו תמיכה מלאה בתהליכי הניהול השוטף והפיתוח העסקי של החברה תוך שדרוג מערכת הנהלת החשבונות והכספים של החברה. הניהול הכלכלי בחברה יהפוך למנוע צמיחה שתומך במטרות וביעדים שהצבתם ועוזר לכם להשיג אותם.

לקוחותינו ממליצים

אסם Nestle - עוזי קנדר

אסם Nestle - עוזי קנדר

בין השנים 1996 ו-2005 זאב רונן ניהל את האתר של אסם נסטלה ביקנעם. מרבית הזמן הזה אני הייתי ממונה עליו כסמנכ"ל התפעול של הקונצרן. יצא להכיר את זאב היטב והתרשמתי מהאופן בו ניהל את האתר כתת ארגון בתוך ארגון גדול. זאב הוביל את האתר לעבר היעדים שנקבעו ע"י הנהלת הקונצרן תוך שהוא מתגבר על אתגרים…
שמיר אופטיקה - דני קצמן, סמנכ"ל פיתוח

שמיר אופטיקה - דני קצמן, סמנכ"ל פיתוח

במהלך השנים 1989 עד 1994 שימש זאב כמנכ"ל אופטיקה שמיר. חברה שאני משמש מה כסמנכ"ל פיתוח עוד משנים אלו. עם כניסתו לתפקיד הביא זאב שינוי מהותי בגישות העיסקיות והתיפעוליות של החברה. בתחום התפעולי הוא בנה מבנה אירגוני שיוכל להכיל ולאפשר את השליטה במערכות הייצור ובנפחי הייצור שנתבקשו עם הגדלת המכירות. הוא שינה את הגישה התפעולית…
פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

אל: זאב רונן מצוינות בעסקים מאת : איציק לילו הנדון: מכתב המלצה במשך תקופה של שנה זאב הדריך 3 קבוצות במפעל המוצרים, בתחילה העובדים והמנהלים חשבו עוד יועץ שיכין מצגת יפה ותיק על המדף, אבל לא כך הדבר זאב לא עשה קסם, אלא שם לנו מראה מול העיניים, הניסיון של העובדים לא יסולא בפז. בברכה…
פניציה - אמיר ברמן, מנהל מפעל CSP

פניציה - אמיר ברמן, מנהל מפעל CSP

זאב שלום, ברצוני להודות לך על פעילותך במפעל ה-CSP בפניציה בנושא צוותי שיפור. במסגרת זו הוקמו שני צוותי שיפור, צוות תפוקות וצוות יעילות, כולם מעובדי המפעל. במהלך השנה וחצי האחרונות צוותי השיפור העלו עשרות פתרונות לסוגיות שונות על מנת לשפר את התפוקות והיעילות במפעל. מספר לא קטן של פתרונות שיושמו הביאו לשיפורים ניכרים שהקטינו את…