קבלו תכנית עסקית לצמיחה ושיפור הרווח

ביחד אתכם נבנה תכנית עסקית מקצועית וברורה לצמיחה ושיפור הרווח השוטף שלכם, או נתקן תכנית קיימת שאינה עומדת ביעדים שקבעתם

צרו שיפור מתמשך ברווח השוטף של החברה

אם החברה שלכם לא מרוויחה מספיק ואתם יודעים שהמוצר או השירות שלכם טוב ואיכותי, כנראה שהבעיה טמונה בתכנית עסקית לא מדויקת או בהיעדרה של תכנית אשר תהווה את מפת הדרכים שלכם למימוש תוכנית העבודה והשגת היעדים והתוצאות הרצויות בארגון. אנו נבנה עבורכם וביחד עם אנשי הצוות שלכם תכנית עסקית מקצועית, ברורה ופרקטית שתאפשר לכם לבצע בקרה על הביצועים בפועל ולהבטיח שיפור מתמשך ברווח.

עבדו לפי תכנית מקצועית, נכונה וברורה

התכנית שנבנה אתכם תותאם בדיוק לצרכים ולמטרות היחודיות שלכם. היא תכלול שורת יעדים כמותיים ויעדים אסטרטגיים מדוייקים ומותאמים לתוכניות הארגון, תאפשר לכם לשלוט בהוצאות, לבצע מעקב לעמידה ביעדים ובמידת הצורך לבצע שינויים דינמים בהתאם לתנאי השוק. תוכנית עבודה ותוכנית עסקית מקצועית, תאפשר לכם לצמוח ולשפר את הרווח באופן משמעותי ומתמשך - גם אחרי שהעבודה המשותפת אתנו תסתיים.

הפכו אסטרטגייה כללית למספרים ברורים וצעדים פרקטיים

תרגמו את האסטרטגייה של החברה למספרים ברורים ויעדים מדידים, ותכננו את הצעדים שלכם בצורה ממוקדת ונכונה - כך שבכל שלב תדעו בדיוק מה עליכם לעשות, לאיזה יעד אתם מכוונים - ומה התוצאות שאתם מצפים לקבל. תוך לימוד והבנה מעמיקה של הארגון שלכם, נבנה תכנית ברורה ליצירת שיפור מתמשך, הכוללת צעדים פרקטיים, יעדים ברורים, וכלים מקצועיים למעקב, בקרה ותיקון במידת הצורך.

הגדירו יעדים נכונים והתמקדו במה שחשוב באמת

נסייע לכם להגדיר את היעדים החשובים שברצונכם להשיג ולבנות את התכנית העסקית סביבם בצורה מדויקת ונכונה - כך שאתם והעובדים שלכם, בכל רמה של הארגון, תתרכזו במה שבאמת חשוב כדי ליצור צמיחה ורווח. הפסיקו לבזבז משאבים על דברים שאינם חשובים והפנו את האנרגיה שלכם ושל העובדים למנופי הרווח המרכזיים שאחראיים לצמיחה ולהצלחת החברה.

שלטו בהוצאות שלכם באופן מלא ועצרו את הבזבוז

הטמיעו תרבות של עבודה עם תקציב מוגדר המבוסס על התוכנית העסקית ושליטה בהוצאות. אתרו את המקומות השונים בהם יש בזבוז, עצרו אותו וקבלו שליטה מלאה בכסף שאתם מוציאים, תוך עבודה במסגרת ברורה ועמידה ביעדים הכספיים השונים שהוגדרו בתכנית העסקית. עברו ממצב של בלאגן וחוסר ודאות לניהול מסודר של התקציב ובקרה תקציבית שוטפת ואפקטיבית.

קבלו כלים מקצועיים למדידה, מעקב ותיקון

אף תכנית אינה חסינה לאירועים לא צפויים, ובעולם הדינמי בו אנו עובדים יש גורמים רבים שיכולים להשפיע על הצלחת התכנית שלכם (זוכרים את הקורונה?). במקביל לבניית התכנית נסייע לכם להטמיע את הכלים הנכונים למעקב אחרי התוצאות, וביצוע שינויים והתאמות במידת הצורך. התכנית שתקבלו תהיה רגישה למשתנים שונים בשוק שבו אתם פועלים, ותקבלו את הכלים לעדכן ולתקן אותה לאורך הדרך כדי להבטיח צמיחה ושיפור ברווח.

הרוויחו מ-120 שנות הניסיון שלנו בניהול ושיפור

נבחרת היועצים שלנו מביאה אתה מעל 120 שנות ניסיון בתחומים השונים של ניהול חברות מסוגים שונים ובשווקים שונים. ככלל, העבודה מולכם תרוכז בידיו של יועץ אחד. אך במידה ותידרש מומחיות נוספת, הוא יערב יועצים אחרים בצורה ממוקדת. בדרך זו אתם תהנו מהנסיון המצטבר של כל נבחרת היועצים של 'מצוינות בעסקים' במינימום עלות - ותקבלו מענה מקצועי ומקיף לצרכים שלכם.

לקוחותינו ממליצים

אסם Nestle - עוזי קנדר

אסם Nestle - עוזי קנדר

בין השנים 1996 ו-2005 זאב רונן ניהל את האתר של אסם נסטלה ביקנעם. מרבית הזמן הזה אני הייתי ממונה עליו כסמנכ"ל התפעול של הקונצרן. יצא להכיר את זאב היטב והתרשמתי מהאופן בו ניהל את האתר כתת ארגון בתוך ארגון גדול. זאב הוביל את האתר לעבר היעדים שנקבעו ע"י הנהלת הקונצרן תוך שהוא מתגבר על אתגרים…
Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

לכל המעוניין, מר זאב רונן הועסק בחברת טרפלקס כיועץ ארגוני בתקופה שבין ינואר 2009 לאוגוסט 2009. זאב היה חלק מצוות של שני יועצים שעבדו בתחום של צוותי שיפור. זאב ליווה ועבד עם החברה משלב תכנון הפרויקט ועד לסיומו. במהלך העבודה הנחה שלושה צוותי עבודה - שניים תפעוליים ואחד בשיווק. זאב הביא לעבודתו ניסיון וידע רב.…
בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

זאב רונן, עבד עם בתי זיקוק לנפט (בזן) במשך שנה וחצי והוביל פרויקט להטמעה של מדדי מפתח (KPI's) ושיפור הרווח. במהלך עבודתו הטמענו תרבות של עבודה עם מדדים וצוותי שיפור בחטיבת הארומטים, שמנים ושעוות, והצוותים יצרו שיפורים, התייעלות וחיסכון בהיקף של מיליוני דולרים. בסיום תקופה זו, זאב הכשיר מובילת תהליך כדי להבטיח את משך השיפור.
נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

שלום רב, זאב רונן מחברת "ביזנס-אקסלנס", ייעץ אצלנו בפרויקט ייעודי לצורך יצירת תהליך של בחירת KPI לארגון. בתחילת שנת 2011, בתהליך אבחון קצר וממוקד, ראיין זאב את כל שכבת ההנהלה, פורום סמנכ"לים והכין תשתית לביצוע יעדים-מדדים בארגון. לאחר כחודש עבודה מאומצת, הציג זאב להנהלת החברה תוכנית בסיסית לביצוע והקמת מערכת יעדים לכל חטיבות החברה. ברצוני…