הגדלת המכירות והרווח

זהו הזדמנויות וחסמים לשיפור המכירות, קבלו תכנית עבודה ברורה לשיפור וצרו מערך מכירות מקיף ונהלי עבודה שתומכים במכירות מקצה לקצה, כך שהמכירות והרווח ימשיכו לגדול לאורך זמן

צרו גידול מתמשך במכירות וברווח

הגדילו את הרווח בעזרת גידול מתמשך במכירות ובניית תכנית עבודה נכונה שתומכת במכירות מ-א' ועד ת'. בעבודה המשותפת אתכם נבצע אבחון מעמיק של החברה, מערך המכירות והלקוחות שלכם, נזהה חסמים בתהליך והזדמנויות להגדלת המכירות, ונבנה אתכם תכנית פעולה שתבטיח גידול מתמשך במכירות וברווח השוטף של החברה.

בנו אסטרטגיית מכירות שמתאימה לכם

בזמן קצר נבצע אבחון מעמיק של מצב החברה והלקוחות, ויחד אתכם נבנה אסטרטגיית מכירות שמתאימה לכם בדיוק. החל מתמחור נכון של המוצרים, דרך שרשרת האספקה ותהליכי היצור, ועד לזיהוי הלקוחות החשובים והדברים שדורשים שיפור. נבנה עבורכם ואתכם תוכנית עבודה עם יעדי ביניים ויעדים ארוכי טווח, מדדים למעקב ושיפור, וצעדים פשוטים להגדלת המכירות.

מצאו הזדמנויות חדשות וקבלו תכנית מכירות/עבודה ברורה

בעבודה משותפת אתכם נזהה את ההזדמנויות הגדולות ביותר ליצור גידול במכירות וברווח. האבחון שנבצע עבורכם יצביע על המקומות בהם אתם יכולים למכור יותר, על מוצרים שניתן למכור במחיר גבוה יותר, ועל דרכים לייעול ושיפור תהליכי העבודה והמכירה שלכם. בסיום העבודה תקבלו תכנית פעולה ברורה לשיפור, ביצוע מעקב, ופעולות מתקנות לכל שלב.

זהו ופתרו בעיות וחסמים במערך המכירות

הניתוח שנבצע עבורכם לא יתמקד רק בשלב המכירה אלא יתפרס על כל תהליכי העבודה שקשורים במכירות - מאיכות המוצרים ועד לשירות הלקוחות - כך שנוכל לזהות חסמים ואתגרים שונים המונעים מכם למכור יותר בכל שלב של העבודה - ולבנות עבורכם את הפתרון הנכון לכל בעיה מתוך ראייה רחבה והבנה עמוקה של התהליכים והאתגרים היחודיים לכם.

שפרו את המכירות מקצה לקצה

המכירות מתחילות בהגדרת הלקוח, איתור הלידים, יצירת קשרים, הזמנות ורכש יעיל - ממשיכות בייצור חכם ואיכותי, בשרשרת אספקה יעילה - ונגמרות בשירות לקוחות, מדידה ושיפור. לנבחרת היועצים שלנו ניסיון רחב בכל שלבי המכירות, הייצור, האיכות ושרשרת האספקה, ואנו רואים תמונה רחבה שאינה מוגבלת רק למערך המכירות. כך נוכל לנתח ולשפר את כל תהליכי העבודה שלכם, ולהבטיח תמיכה במכירות מקצה לקצה.

הטמיעו מערכת נכונה של מדידה ותגמול

בין אם אתם מפעילים מערך של אנשי מכירות רבים, טלמרקטינג, שיווק דיגיטלי או פרסום מסורתי - המדידה של מערך המכירות והתגמול של אנשי המכירות הוא קריטי להצלחה. לכל מערך מכירות ולכל עסק יש להתאים שיטות תגמול יחודיות ומערך מדידה מדויק. אנו נבנה עבורכם את המודל המתאים והטוב ביותר למדידת המכירות ולתגמול נכון של האחראים למכירות - כך שהמדידה והתגמול יהפכו למנועי צמיחה מרכזיים ברווח שלכם.

קבלו כלים ותכנית עבודה שיצרו שיפור מתמשך

הכלים המתקדמים ותכנית העבודה שנבנה עבורכם ישארו אתכם וישמשו אתכם גם לאחר סיום העבודה המשותפת, על מנת שהגידול במכירות לא יפסק כאשר אנחנו נעזוב. הוא ימשך לאורך זמן. ולא פחות חשוב: הכלים, הידע והשיטות שנעזור לכם לפתח ולהטמיע יהפכו לחלק מהידע הארגוני שלכם, ויאפשרו לכם להמשיך ולהגדיל את המכירות והרווח גם בעתיד.

לקוחותינו ממליצים

פניציה - אמיר ברמן, מנהל מפעל CSP

פניציה - אמיר ברמן, מנהל מפעל CSP

זאב שלום, ברצוני להודות לך על פעילותך במפעל ה-CSP בפניציה בנושא צוותי שיפור. במסגרת זו הוקמו שני צוותי שיפור, צוות תפוקות וצוות יעילות, כולם מעובדי המפעל. במהלך השנה וחצי האחרונות צוותי השיפור העלו עשרות פתרונות לסוגיות שונות על מנת לשפר את התפוקות והיעילות במפעל. מספר לא קטן של פתרונות שיושמו הביאו לשיפורים ניכרים שהקטינו את…
אסם Nestle - עוזי קנדר

אסם Nestle - עוזי קנדר

בין השנים 1996 ו-2005 זאב רונן ניהל את האתר של אסם נסטלה ביקנעם. מרבית הזמן הזה אני הייתי ממונה עליו כסמנכ"ל התפעול של הקונצרן. יצא להכיר את זאב היטב והתרשמתי מהאופן בו ניהל את האתר כתת ארגון בתוך ארגון גדול. זאב הוביל את האתר לעבר היעדים שנקבעו ע"י הנהלת הקונצרן תוך שהוא מתגבר על אתגרים…
עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

לכבוד זאב רונן שלום רב, אני מבקש להודות לך על עבודה מצוינת שעשית בליווי של עדין מערכות שתלים דנטלים במשך כמעט חמש שנים. בתקופה זו החברה התפתחה מאד וכיועץ סייעת לנו בתחום הארגון של החברה, בניית הנהלה ועבודה עם יעדים, פיתוח תרבות של מעורבות עובדים וצוותי שיפור וסייעת לי אישית כמנכ"ל. בברכה, איל מילמן -…
נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

שלום רב, זאב רונן מחברת "ביזנס-אקסלנס", ייעץ אצלנו בפרויקט ייעודי לצורך יצירת תהליך של בחירת KPI לארגון. בתחילת שנת 2011, בתהליך אבחון קצר וממוקד, ראיין זאב את כל שכבת ההנהלה, פורום סמנכ"לים והכין תשתית לביצוע יעדים-מדדים בארגון. לאחר כחודש עבודה מאומצת, הציג זאב להנהלת החברה תוכנית בסיסית לביצוע והקמת מערכת יעדים לכל חטיבות החברה. ברצוני…