הגדלת המכירות והרווח

זהו הזדמנויות וחסמים לשיפור המכירות, קבלו תכנית עבודה ברורה לשיפור וצרו מערך מכירות מקיף ונהלי עבודה שתומכים במכירות מקצה לקצה, כך שהמכירות והרווח ימשיכו לגדול לאורך זמן

צרו גידול מתמשך במכירות וברווח

הגדילו את הרווח בעזרת גידול מתמשך במכירות ובניית תכנית עבודה נכונה שתומכת במכירות מ-א' ועד ת'. בעבודה המשותפת אתכם נבצע אבחון מעמיק של החברה, מערך המכירות והלקוחות שלכם, נזהה חסמים בתהליך והזדמנויות להגדלת המכירות, ונבנה אתכם תכנית פעולה שתבטיח גידול מתמשך במכירות וברווח השוטף של החברה.

בנו אסטרטגיית מכירות שמתאימה לכם

בזמן קצר נבצע אבחון מעמיק של מצב החברה והלקוחות, ויחד אתכם נבנה אסטרטגיית מכירות שמתאימה לכם בדיוק. החל מתמחור נכון של המוצרים, דרך שרשרת האספקה ותהליכי היצור, ועד לזיהוי הלקוחות החשובים והדברים שדורשים שיפור. נבנה עבורכם ואתכם תוכנית עבודה עם יעדי ביניים ויעדים ארוכי טווח, מדדים למעקב ושיפור, וצעדים פשוטים להגדלת המכירות.

מצאו הזדמנויות חדשות וקבלו תכנית מכירות/עבודה ברורה

בעבודה משותפת אתכם נזהה את ההזדמנויות הגדולות ביותר ליצור גידול במכירות וברווח. האבחון שנבצע עבורכם יצביע על המקומות בהם אתם יכולים למכור יותר, על מוצרים שניתן למכור במחיר גבוה יותר, ועל דרכים לייעול ושיפור תהליכי העבודה והמכירה שלכם. בסיום העבודה תקבלו תכנית פעולה ברורה לשיפור, ביצוע מעקב, ופעולות מתקנות לכל שלב.

זהו ופתרו בעיות וחסמים במערך המכירות

הניתוח שנבצע עבורכם לא יתמקד רק בשלב המכירה אלא יתפרס על כל תהליכי העבודה שקשורים במכירות - מאיכות המוצרים ועד לשירות הלקוחות - כך שנוכל לזהות חסמים ואתגרים שונים המונעים מכם למכור יותר בכל שלב של העבודה - ולבנות עבורכם את הפתרון הנכון לכל בעיה מתוך ראייה רחבה והבנה עמוקה של התהליכים והאתגרים היחודיים לכם.

שפרו את המכירות מקצה לקצה

המכירות מתחילות בהגדרת הלקוח, איתור הלידים, יצירת קשרים, הזמנות ורכש יעיל - ממשיכות בייצור חכם ואיכותי, בשרשרת אספקה יעילה - ונגמרות בשירות לקוחות, מדידה ושיפור. לנבחרת היועצים שלנו ניסיון רחב בכל שלבי המכירות, הייצור, האיכות ושרשרת האספקה, ואנו רואים תמונה רחבה שאינה מוגבלת רק למערך המכירות. כך נוכל לנתח ולשפר את כל תהליכי העבודה שלכם, ולהבטיח תמיכה במכירות מקצה לקצה.

הטמיעו מערכת נכונה של מדידה ותגמול

בין אם אתם מפעילים מערך של אנשי מכירות רבים, טלמרקטינג, שיווק דיגיטלי או פרסום מסורתי - המדידה של מערך המכירות והתגמול של אנשי המכירות הוא קריטי להצלחה. לכל מערך מכירות ולכל עסק יש להתאים שיטות תגמול יחודיות ומערך מדידה מדויק. אנו נבנה עבורכם את המודל המתאים והטוב ביותר למדידת המכירות ולתגמול נכון של האחראים למכירות - כך שהמדידה והתגמול יהפכו למנועי צמיחה מרכזיים ברווח שלכם.

קבלו כלים ותכנית עבודה שיצרו שיפור מתמשך

הכלים המתקדמים ותכנית העבודה שנבנה עבורכם ישארו אתכם וישמשו אתכם גם לאחר סיום העבודה המשותפת, על מנת שהגידול במכירות לא יפסק כאשר אנחנו נעזוב. הוא ימשך לאורך זמן. ולא פחות חשוב: הכלים, הידע והשיטות שנעזור לכם לפתח ולהטמיע יהפכו לחלק מהידע הארגוני שלכם, ויאפשרו לכם להמשיך ולהגדיל את המכירות והרווח גם בעתיד.

לקוחותינו ממליצים

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

זאב רונן, עבד עם בתי זיקוק לנפט (בזן) במשך שנה וחצי והוביל פרויקט להטמעה של מדדי מפתח (KPI's) ושיפור הרווח. במהלך עבודתו הטמענו תרבות של עבודה עם מדדים וצוותי שיפור בחטיבת הארומטים, שמנים ושעוות, והצוותים יצרו שיפורים, התייעלות וחיסכון בהיקף של מיליוני דולרים. בסיום תקופה זו, זאב הכשיר מובילת תהליך כדי להבטיח את משך השיפור.
פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

פניציה - איציק לולו, מנהל מפעל המוצרים

אל: זאב רונן מצוינות בעסקים מאת : איציק לילו הנדון: מכתב המלצה במשך תקופה של שנה זאב הדריך 3 קבוצות במפעל המוצרים, בתחילה העובדים והמנהלים חשבו עוד יועץ שיכין מצגת יפה ותיק על המדף, אבל לא כך הדבר זאב לא עשה קסם, אלא שם לנו מראה מול העיניים, הניסיון של העובדים לא יסולא בפז. בברכה…
מתכת מעין - נועם פלג, מנכ"ל

מתכת מעין - נועם פלג, מנכ"ל

לכ' מר זאב רונן הנדון: פעילותך בחברת "מתכת מעין" 1. החל מחודש אוגוסט 2009 עברנו בהנחייתך מספר תהליכים שהשפיעו רבות על התנהלותה העסקית של החברה. ברצוני לציין את התרומה המשמעותית של פעילות זו לתוצאות העסקיות של מתכת מעין ולהלן פירוט הדברים: 2. תכנון העברה וליווי תהליך מיזוג "מתכת מעין" עם "הכט מתכות". תהליך קליטת המכונות…
סגם מוצרי אופטיקה - יורם חזן, מנכ"ל

סגם מוצרי אופטיקה - יורם חזן, מנכ"ל

שלום רב, זאב רונן עבד כמנחה של תהליכי שיפור בחברת וורסנו תעשיות אופטיקה (סגם מוצרי אופטיקה) במשך כחצי שנה, מיוני עד דצמבר 2009. בשיחת מעקב וסיכום תקופתית נאמרו ע"י מנהלים ועובדים שהשתתפו בתהליך הדברים הבאים: (בהקשר לעבודת הצוות) "הכי חשוב, רק ככה מזיזים דברים". (כעת) "יש מודעות... כולם יודעים ויש שיפור". "להמשיך את התהליך, להיכנס…