מצוינות בעסקים - מובילים שיפור והתייעלות בחברות ומפעלים

הנעת עובדים והגדלת המוטיבציה

זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים' זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים'

אשמח לסייע בשיפור העבודה השוטפת והגדלת הרווחים, דרך יצירת שיפור במוטיבציה של העובדים בארגון שלך והעלאת המחויבות שלהם לארגון ולמטרותיו.

בעבר פנה אלי בעל מפעל ייצור, וסיפר שהמפעל בצמיכה והוא מעוניין להגביר את כמות היצור והמכירות - אלא שהוא אינו יכול לעשות זאת, משום שהעובדים שלו אינם מוכנים לעבוד שעות נוספות.

הוא שאל האם אוכל לסייע לו, ונסעתי למפעל לבחון את המצב. כאשר הגעתי למפעל, התברר לי שכבר עובדים שעות נוספות. הבעלים רצה להגדיל את כמות השעות בעוד קצת, אלא שהתרומה להגדלת היצור מעוד קצת שעות לא תהיה משמעותית כלל.

לעומת זאת, מצאתי אפשרות ליצור גידול משמעותי ביצור במקום אחר: כאשר שוחחתי עם עובדי היצור ובחנתי את עבודתם השוטפת, היה ניכר בבירור שהמוטיבציה שלהם בשפל המדרגה.

העובדים היו "ראש קטן" ובקושי הפעילו את המכונות. בוודאי שהמכונות לא הגיעו ליכולת היצור שלהן. המצב היה כל כך חמור, שהעובדים לא הראו שינוי משמעותי בהתנהגות אפילו כאשר בעל המפעל ואני היינו ברצפת הייצור.

בניתי תכנית עבודה שמטרתה ליצור שיפור במוטיבציה של העובדים, ועוד באותו היום התחלנו את העבודה המשותפת.

פחות משלושה חודשים מאז התחלנו, המפעל הגיע לעודף כושר יצור ועברנו לעבוד על הגדלת המכירות ואיתור לקוחות חדשים והזדמנויות חדשות.

העובדים, שהפכו למחויבים הרבה יותר, מייצרים כמות גדולה יותר באותו זמן - היצור גדל והמכירות גדלו, ללא שום גידול בכמות השעות הנוספות.

מדוע בעל המפעל לא פנה אלי מלכתחילה וביקש לשפר את המוטיבציה של העובדים? מדוע הפתרון ה"מיידי" שלו למצב היה עוד שעות נוספות?

מנהלים רבים, בעיקר במפעיל יצור אך לא רק, לא מאמינים כלל שהעובדים שלהם יכולים להיות בעלי מוטיבציה ומחויבים למטרות. וגם כאשר הם כן מאמינים - הם לא משכילים להבין את ההשפעה הישירה והעצומה שיש למוטיבציה גבוהה של העובדים על פעילות החברה.

הנעת עובדים היא אחד הכלים החזקים בעולם הניהול - מנהל שיודע לעשות זאת, יוכל להוציא הרבה יותר מאותם נתונים התחלתיים.

בשנותיי כמנכ"ל ויועץ עסקתי רבות בשיפור המוטיבציה של עובדיי ושל העובדים של לקוחותיי. מוטיבציה אינה קסם, ואינה מונח מופשט ואמורפי. ישנן דרכים מוכחות למדוד מוטיבציה ולשפר אותה (ואף כתבתי על כך רבות בבלוג שלי).

אשמח לסייע גם לך לשפר את התנהלות החברה ולהגדיל את המכירות והרווחים בעזרת מדידה ושיפור המוטיבציה של העובדים שלך.

אני מזמין אותך לקיים שיחה עמוקה יותר בנושא ולבחון האם ואיך ניתן לשפר את המוטיבציה של עובדייך ולחבר אותם למטרות הארגון.

לקוחותינו מספרים

  • עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

    לכבוד זאב רונן שלום רב, אני מבקש להודות לך על עבודה מצוינת שעשית בליווי של עדין מערכות שתלים דנטלים במשך כמעט חמש שנים. בתקופה זו החברה התפתחה מאד וכיועץ סייעת לנו בתחום הארגון של החברה, בניית הנהלה ועבודה עם יעדים, פיתוח תרבות של מעורבות עובדים וצוותי שיפור וסייעת לי אישית כמנכ"ל. בברכה, איל מילמן - מנכ"ל

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

שירותים מקצועיים לחברות, ארגונים ויחידים

מצוינות בעסקים - בפייסבוק

זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים'

זאב רונן

זאב רונן, B.Sc, בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

כיום, אני משמש כמוביל ומנחה פרויקטים להגדלת הרווח הנקי במספר רב של חברות ויועץ לחברות ויחידים בתחום העסקי והיזמות.

ספרי הראשון: Manage! Best Value Practices for Effective Management

קראו את ספרי הראשון "Manage!" - הספר מספק מבט חדשני על ניהול בימינו, מתמקד בניהול אנשים ומסביר איך לשפר את התוצאות העסקיות ע"י רתימה וחיבור העובדים למטרות החברה. הספר מתפרסם באנגלית בשלב זה.

Manage Cover Front smaller

קראו את הפרק הראשון מהספר בבלוג >>

רכשו את הספר באמאזון >>

רכשו את הספר ישירות דרכי >>