צרו שיפור מהיר ומשמעותי במוטיבציה של העובדים

צרו שיפור במוטיבציה וזכו בעובדים מרוצים ומסורים יותר, שיהיו מחוברים למטרות החברה ומחויבים להצלחתה

קבעו שיחת היכרות

אנשים מונעים ע"י גורמים דומים ללא קשר אם הם מנהלים, מהנדסים, אנשי מחשבים או פועלי יצור, אלא שלפועלי יצור יש סיכוי קטן יותר להיחשף לגורמי ההנעה הללו.

אותם גורמים שמניעים אותנו יוצרים את העניין שלנו בעבודה ואת המוטיבציה.

זאב רונן - מנכ"ל מצוינות בעסקים

זאב רונן - מצוינות בעסקים

למה לעבוד איתנו?

שיפור מהיר בתוצאות

השיגו שיפור משמעותי וברור במוטיבציה של העובדים שלכם בתוך מס' שבועות

הגברת המוטיבציה

הפכו את העובדים שלכם למחויבים ומזדהים עם מטרות החברה והצלחתה

הגברת האחריות 

הגבירו את האחריות האישית של העובדים שלכם לתוצאות העבודה שלהם

יתרון מול המתחרים

העובדים הם היתרון היחסי הגדול ביותר שיכול להיות לכם ע"פ המתחרים

הפחתת היעדרויות ותחלופה

הפחיתו בעשרות אחוזים היעדרויות ותחלופת עובדים, וזכו בעובדים מקצועיים יותר

מדדי ביצוע מוכחים

עבודה ומעקב בעזרת מדדי ביצור (KPIs) מוכחים מהחברות המובילות בעולם

לקוחות שלנו בעבר ובהווה

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

מה אומרים עלינו?

  • דני קצמן, סמנכ"ל פיתוח - שמיר מוצרי אופטקיה במהלך השנים 1989 עד 1994 שימש זאב כמנכ"ל אופטיקה שמיר. חברה שאני משמש מה כסמנכ"ל פיתוח עוד משנים אלו. עם כניסתו לתפקיד הביא זאב שינוי מהותי בגישות העיסקיות והתיפעוליות של החברה. בתחום התפעולי הוא בנה מבנה אירגוני שיוכל להכיל ולאפשר את השליטה במערכות הייצור ובנפחי הייצור שנתבקשו עם הגדלת המכירות. הוא שינה את הגישה התפעולית מגישה ריכוזית שמנעה התפתחות אישית של אנשים טובים לגישה של חלוקת אחריות שהביאה להתפתחות הן במישור האישי והן ביכולת החברה לעמוד במשימות הייצור ומועדי הספקה.
  • אסם Nestle - עוזי קנדר בין השנים 1996 ו-2005 זאב רונן ניהל את האתר של אסם נסטלה ביקנעם. מרבית הזמן הזה אני הייתי ממונה עליו כסמנכ"ל התפעול של הקונצרן. יצא להכיר את זאב היטב והתרשמתי מהאופן בו ניהל את האתר כתת ארגון בתוך ארגון גדול. זאב הוביל את האתר לעבר היעדים שנקבעו ע"י הנהלת הקונצרן תוך שהוא מתגבר על אתגרים לא פשוטים, מבצע מהפך ביחסי העבודה ובשיטות העבודה. מבצע שיפורים והתייעלות בהוצאות התפעול ובתרבות העבודה של הארגון אותו ניהל. על אף החומר האנושי המורכב, זאב
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
קבעו שיחת היכרות

מה תקבלו מהעבודה אתנו?

הנעת עובדים והגדלת המוטיבציה

זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים' זאב רונן, מנכ"ל 'מצוינות בעסקים'

אשמח לסייע בשיפור העבודה השוטפת והגדלת הרווחים, דרך יצירת שיפור במוטיבציה של העובדים בארגון שלך והעלאת המחויבות שלהם לארגון ולמטרותיו.

בעבר פנה אלי בעל מפעל ייצור, וסיפר שהמפעל בצמיכה והוא מעוניין להגביר את כמות היצור והמכירות - אלא שהוא אינו יכול לעשות זאת, משום שהעובדים שלו אינם מוכנים לעבוד שעות נוספות.

הוא שאל האם אוכל לסייע לו, ונסעתי למפעל לבחון את המצב. כאשר הגעתי למפעל, התברר לי שכבר עובדים שעות נוספות. הבעלים רצה להגדיל את כמות השעות בעוד קצת, אלא שהתרומה להגדלת היצור מעוד קצת שעות לא תהיה משמעותית כלל.

לעומת זאת, מצאתי אפשרות ליצור גידול משמעותי ביצור במקום אחר: כאשר שוחחתי עם עובדי היצור ובחנתי את עבודתם השוטפת, היה ניכר בבירור שהמוטיבציה שלהם בשפל המדרגה.

העובדים היו "ראש קטן" ובקושי הפעילו את המכונות. בוודאי שהמכונות לא הגיעו ליכולת היצור שלהן. המצב היה כל כך חמור, שהעובדים לא הראו שינוי משמעותי בהתנהגות אפילו כאשר בעל המפעל ואני היינו ברצפת הייצור.

בניתי תכנית עבודה שמטרתה ליצור שיפור במוטיבציה של העובדים, ועוד באותו היום התחלנו את העבודה המשותפת.

פחות משלושה חודשים מאז התחלנו, המפעל הגיע לעודף כושר יצור ועברנו לעבוד על הגדלת המכירות ואיתור לקוחות חדשים והזדמנויות חדשות.

העובדים, שהפכו למחויבים הרבה יותר, מייצרים כמות גדולה יותר באותו זמן - היצור גדל והמכירות גדלו, ללא שום גידול בכמות השעות הנוספות.

מדוע בעל המפעל לא פנה אלי מלכתחילה וביקש לשפר את המוטיבציה של העובדים? מדוע הפתרון ה"מיידי" שלו למצב היה עוד שעות נוספות?

מנהלים רבים, בעיקר במפעיל יצור אך לא רק, לא מאמינים כלל שהעובדים שלהם יכולים להיות בעלי מוטיבציה ומחויבים למטרות. וגם כאשר הם כן מאמינים - הם לא משכילים להבין את ההשפעה הישירה והעצומה שיש למוטיבציה גבוהה של העובדים על פעילות החברה.

הנעת עובדים היא אחד הכלים החזקים בעולם הניהול - מנהל שיודע לעשות זאת, יוכל להוציא הרבה יותר מאותם נתונים התחלתיים.

בשנותיי כמנכ"ל ויועץ עסקתי רבות בשיפור המוטיבציה של עובדיי ושל העובדים של לקוחותיי. מוטיבציה אינה קסם, ואינה מונח מופשט ואמורפי. ישנן דרכים מוכחות למדוד מוטיבציה ולשפר אותה (ואף כתבתי על כך רבות בבלוג שלי).

אשמח לסייע גם לך לשפר את התנהלות החברה ולהגדיל את המכירות והרווחים בעזרת מדידה ושיפור המוטיבציה של העובדים שלך.

אני מזמין אותך לקיים שיחה עמוקה יותר בנושא ולבחון האם ואיך ניתן לשפר את המוטיבציה של עובדייך ולחבר אותם למטרות הארגון.

תשובות לשאלות נפוצות

זאב רונן - מצוינות בעסקים

זאב רונן - מנכ"ל ומייסד 'מצוינות בעסקים'

אנחנו מובילים לשיפור בפעילות והרווח של עסקים, בעזרת שיטה ייחודית המשלבת מדדי ביצוע מדויקים ועבודה בצוותי שיפור. השיפור שאנו יוצרים אינו רק בשורת הרווח אלא גם בתרבות הארגונית של החברה והמוטיבציה של העובדים, והוא נשאר גם לאחר שעבודתנו נגמרת.

קבעו שיחת היכרות עם זאב וצוות 'מצוינות בעסקים'
Essential SSL