עדכונים אישיים מהבלוג: הצטרפו ליותר מ-5,300 מנהלים ומנהלות שכבר מנויים וקבלו מאמר מקצועי חדש ומקורי בכל שבוע - חינם.

הסעות עובדים ככלי להתייעלות עסקית

התחרות הגדולה בעולם העסקי מאלצת חברות לשקול מחדש את סדר העדיפויות שלהן, ולהתמקד באופן מאוזן גם במוצר או בשירות שהן מספקות, אך גם בכוח העבודה שלהן. הנשים והגברים המגיעים יום יום למשרד או למפעל, שומרים על נאמנות לחברה ועושים הכל כדי שתשגשג. על כל דרגיהם, העובדים הם משאב חשוב ביותר עבור חברה, והמנהלים יודעים זאת. עובד מרוצה, עם תנאים נוחים ואופציות להתפתחות אישית, יגיע לעבודה בלב שלם, עם רצון ומטרה אמתית לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

ישנן כל מיני דרכים לשמור על עובדים מרוצים ולדאוג לרווחתם. יש חברות המשקיעות בארוחות, ימי גיבוש, אירועים מיוחדים או קורסים מעשירים. אחת האופציות היותר משמעותיות ויומיומיות עבור העובדים, היא די מובנת מאליה אך כזו שקל להמעיט בחשיבותה - שירותי הסעות לעובדים.

רווח לעובדים ורווח לחברה

למרבית העובדים אין את האפשרות לעבוד מהבית, ובמקרים רבים הנסיעה לעבודה ובחזרה, בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי, כרוכה בהתארגנות מוגזמת, זמן מבוזבז, עלויות מיותרות (רכב, דלק, חניה) ותחושה כללית של עייפות ומיאוס.

מצד החברות, מתן שירותי הסעות היא בד"כ הוצאה שולית שאינה מכבידה עליהן כלכלית, אך בעלת פוטנציאל להעלאת המוטיבציה של עובדיה, ומעניקה להם תחושה שדואגים להם. מצד העובדים, הם מרוויחים נסיעה נוחה, מהירה וזולה יותר. הרבה לחץ נחסך מן העובדים בבוקר, ואפילו מתווסף להם זמן ביום העמוס כדי לעסוק בדברים אחרים בדרך לשם (תלוי כמובן במצב הפקקים).

ומה עוד החברות מרוויחות?

הסעות עובדים למעשה מבטיחות תפוקה טובה יותר במקום העבודה. בפועל העובדים מגיעים רעננים למשרד, אחרי נסיעה נעימה, ללא דאגה של חיפוש חנייה או מרוץ אחר אוטובוס חמקני. במקרים של משמרות, למשל במקומות כמו נמל תעופה בהם העבודה היא 24/7, כולם מגיעים ביחד בדיוק בזמן להתחיל את חילופי המשמרות. במקרים אחרים, עובדים מאזורים מרוחקים יותר תלויים בתחבורה ציבורית מצומצמת מאוד וחווים הרבה מפחי נפש בכל הנוגע לדבר.

הסעות יעילות אל מקום העבודה ובחזרה יכולות למנוע גם חלק מתחושות הכעס והתסכול התלויות בכך, ולעזור בשיפור מצב הרוח הכללי של העובדים.

מיקור חוץ = יעילות מקסימלית

כדי באמת לשפר את רווחת העובדים ולא לפגוע בחברה עצמה, שירותי הסעות חיצוניים הן אופציה טובה בהחלט. בצורה זו, החברה באמת יכולה להתרכז במוצר שלה ובמה שהיא טובה בו במקום לבזבז משאבים על "מחלקת הסעות" שהיא אינה מתמחה בה, ושלא נדבר בכלל על אחזקת צי רכבים ייעודי, הוצאות דלק, משכורות לנהגים וכו'. לפיכך, מיקור חוץ של הסעות עובדים יוסיף תועלת כלכלית לחברה מצד אחד ומן הצד השני יבטיח שירות מקצועי ובטוח.

כמובן שיש לבחור בחברת הסעות שנותנת שירות מקצועי, כזו שעומדת בזמנים, בעלת תודעת שירות גבוהה שמעל לכל ספק תשמור על ביטחונם של העובדים בדרכים, ותפעל לפי כל התקנים.

הכותב הוא מנהל השיווק של חברת "רון גל הסעות".

דביר חירק

עובד בחברת רון גל הסעות מס' שנים ובהן מילאתי מספר תפקידים בחברה כגון: סדרן תפעול, אחראי הזמנות ומנהל נהגים. כיום אני מנהל את מחלקת השיווק והמכירות. לאחר שנכנסתי לתפקיד שאני נמצא בו כיום הבנתי יותר את דרישות הלקוח והתאמנו את החברה לדרישות של כל לקוח ולקוח.

אתר: www.rongal.com/ כתובת דוא"ל: info@rongal.com

פרסמו תגובה למאמר

תגובות אחרונות בבלוג