ניתוח מצב העסק ובניית תוכנית פעולה לשיפור

קבלו ניתוח מעמיק ומקיף של מצב החברה על כל צדדיה והשוק בו אתם פועלים, ותכנית עבודה מסודרת עם המלצות אופרטיביות להשגת היעדים החשובים ביותר שלכם

ראו את התמונה המלאה על מצב החברה

הניתוח המקצועי שלנו יצביע על החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והסיכונים של הארגון שלכם ביחס לסביבה בה הוא פועל או מתכוון לפעול. ננתח את הפעילות מקצה לקצה, נזהה את התהליכים החשובים בחברה ובשוק שלכם, נמפה את אנשי המפתח בארגון וחלוקת הסמכויות והאחריות ביניהם, נלמד מלקוחות וספקים שלכם - ונספק לכם תמונה מלאה של הסביבה העסקית בה אתם פועלים ותהליכי העבודה השונים בארגון שלכם.

עברו מניחושים לפעולות מבוססות מידע

כמנהלים אתם צריכים לפעול על בסיס נתונים של החברה שלכם ולהשלים את החסר בעזרת תחושת הבטן. האבחון שתקבלו מאיתנו יתבסס על איסוף שיטתי של נתונים והבנה מעמיקה של מצב החברה והשוק. המידע המדוייק והממוקד שייכלל בדוח המסכם יאפשר לכם לגבש את השיפורים או הפיתוחים שאתם מתכננים ולקבל החלטות מושכלות וטובות יותר.

התמקדו במה שבאמת חשוב

האיבחון שנבצע עבורכם יזהה את נושאי המפתח החשובים ליצירת רווח, התייעלות וחוסן אירגוני לטווח הבינוני והארוך. באמצעותו תוכלו לזהות את מקורות הרווח והבזבוז העיקריים בחברה שלכם ואת נקודות הכשל האפשריות. כך תוכלו לבחור ביעדים החשובים ביותר ולבנות עבורם תכנית פעולה ברורה, ממוקדת באתגרים העסקיים והארגוניים החשובים ביותר, וברת יישום מיידי. 

שדרגו את תהליכי העבודה וקבלו תוצאות בזמן קצר

שלב האיבחון יארך מס' ימים עד שבועות ספורים (תלוי בגודל הארגון שלכם), לא חודשים ארוכים. הוא יספק לכם תמונת מצב כוללת של העסק ושל השוק בו אתם פועלים, ותכנית עבודה מסודרת עם המלצות אופרטיביות. יחד איתכם נבחר ביעד מרכזי לשיפור, ונבנה עבורו תוכנית עבודה יעילה וחסכונית שתוכלו להתחיל ליישם באופן מיידי.

כיסוי מלא של כל מימדי הפעילות

נבחרת היועצים שלנו מביאה אתה מעל 120 שנות ניסיון בתחומים השונים של ניהול חברות מסוגים שונים ובשווקים שונים. ככלל, העבודה מולכם תרוכז בידיו של יועץ אחד. אך במידה ותידרש מומחיות נוספת, הוא יערב יועצים אחרים בצורה ממוקדת. בדרך זו אתם תהנו מהנסיון המצטבר של כל נבחרת היועצים של 'מצוינות בעסקים' במינימום עלות - ותקבלו מענה מקצועי ומקיף לצרכים שלכם.

לקוחותינו ממליצים

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

בתי זיקוק לנפט (קבוצת בזן) - צחי בן משה, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

זאב רונן, עבד עם בתי זיקוק לנפט (בזן) במשך שנה וחצי והוביל פרויקט להטמעה של מדדי מפתח (KPI's) ושיפור הרווח. במהלך עבודתו הטמענו תרבות של עבודה עם מדדים וצוותי שיפור בחטיבת הארומטים, שמנים ושעוות, והצוותים יצרו שיפורים, התייעלות וחיסכון בהיקף של מיליוני דולרים. בסיום תקופה זו, זאב הכשיר מובילת תהליך כדי להבטיח את משך השיפור.
Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

Taraflex תעשיות - שמואל שריקי, מנכ"ל

לכל המעוניין, מר זאב רונן הועסק בחברת טרפלקס כיועץ ארגוני בתקופה שבין ינואר 2009 לאוגוסט 2009. זאב היה חלק מצוות של שני יועצים שעבדו בתחום של צוותי שיפור. זאב ליווה ועבד עם החברה משלב תכנון הפרויקט ועד לסיומו. במהלך העבודה הנחה שלושה צוותי עבודה - שניים תפעוליים ואחד בשיווק. זאב הביא לעבודתו ניסיון וידע רב.…
נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

נמל חיפה - תמיר נוימן, סמנכ"ל חטיבת משאבים

שלום רב, זאב רונן מחברת "ביזנס-אקסלנס", ייעץ אצלנו בפרויקט ייעודי לצורך יצירת תהליך של בחירת KPI לארגון. בתחילת שנת 2011, בתהליך אבחון קצר וממוקד, ראיין זאב את כל שכבת ההנהלה, פורום סמנכ"לים והכין תשתית לביצוע יעדים-מדדים בארגון. לאחר כחודש עבודה מאומצת, הציג זאב להנהלת החברה תוכנית בסיסית לביצוע והקמת מערכת יעדים לכל חטיבות החברה. ברצוני…
עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

עדין מערכות שתלים דנטליים - איל מילמן, מנכ"ל

לכבוד זאב רונן שלום רב, אני מבקש להודות לך על עבודה מצוינת שעשית בליווי של עדין מערכות שתלים דנטלים במשך כמעט חמש שנים. בתקופה זו החברה התפתחה מאד וכיועץ סייעת לנו בתחום הארגון של החברה, בניית הנהלה ועבודה עם יעדים, פיתוח תרבות של מעורבות עובדים וצוותי שיפור וסייעת לי אישית כמנכ"ל. בברכה, איל מילמן -…