עדכונים אישיים מהבלוג: הצטרפו ליותר מ-5,300 מנהלים ומנהלות שכבר מנויים וקבלו מאמר מקצועי חדש ומקורי בכל שבוע - חינם.

[וובינר] כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה? רונית ארז וזאב רונן

הוובינר השני של 'מצוינות בעסקים' בהשתתפות רונית ארז וזאב רונן בנושא "כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה?". בוובינר אנו מציגים את נושא המוטיבציה של העובדים והגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, מסבירים כיצד משבר הקורונה השפיע על המוטיבציה והגורמים שלה, מציגים כלים פשוטים ומוכחים לשיפור המוטיבציה של העובדים ודוגמאות אמיתיות מחברות בתעשייה הישראלית.

הוובינר השני של 'מצוינות בעסקים' בהשתתפות רונית ארז וזאב רונן בנושא "כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה?".

בוובינר אנו מציגים את נושא המוטיבציה של העובדים והגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, מסבירים כיצד משבר הקורונה השפיע על המוטיבציה והגורמים שלה, מציגים כלים פשוטים ומוכחים לשיפור המוטיבציה של העובדים ודוגמאות אמיתיות מחברות בתעשייה הישראלית.

רונית ארז, יועצת בכירה בצוות של 'מצוינות בעסקים', מסבירה לעומק על נושא המוטיבציה של העובדים ועל הדרכים בהן משבר הקורונה משפיע על המוטיבציה ועל "ניהול המוטיבציה" של העובדים ע"י המנהלים בחברה.

לאחר מכן מציגה רונית את 'מודל השמש' למוטיבציה, 6 הגורמים המרכזיים שמשפיעים על המוטיבציה של העובדים: הוגנות, חופש פעולה, תחושת שייכות, מודלינג (דוגמא אישית), השפעה והוקרה, ומטרה. רונית מסבירה לעומק על כל אחד מ-6 הגורמים, כיצד הוא משפיע על המוטיבציה וכיצד משבר הקורונה משפיע באופן ספציפי על גורם זה.

בחלק השני של הוובינר זאב ורונית מציגים יחד מס' דוגמאות אמיתיות מחברות בתעשייה הישראלית, בהן נוצרה בעיית מוטיבציה של קבוצת עובדים או עובד/ת יחיד/ה, או מקרים בהם נוצר אתגר ניהולי הקשור לנושא המוטיבציה - כיצד המנהלים בחברה התנהלו מול האתגר ומה היו התוצאות של פעולות המנהלים.

בחלק השלישי והאחרון של הוובינר זאב ורונית עונים לשאלות המשתתפים.

להורדת המצגת המלאה מהוובינר pdfלחצו כאן.

משאבים נוספים לצפייה וקריאה בבלוג

הוויבנר הראשון שלנו עסק בנושא "איך לבנות במהירות תכנית פעולה להשגת מטרות החברה". דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' הציג שיטה פשוטה ומצוינת, אותה הוא מיישם בהצלחה בעבודה עם לקוחות 'מצוינות בעסקים', להגדרה של תכנית פעולה מהירה ופשוטה להשגת מטרה מרכזית או מספר מטרות מרכזיות בהתנהלות החברה. לצפייה בוובינר זה לחצו כאן.

במהלך השנים פורסמו בבלוג עשרות מאמרים בנושא מוטיבציה של עובדים, יצירה וניהול שלה. לארכיון המאמרים בנושא המוטיבציה לחצו כאן.

מעל 5,000 מנהלים/ות בתעשייה חברים ברשימת הניוזלטר של הבלוג ומקבלים בכל שבוע את המאמר החדש ישירות למייל, ללא עלות. להצטרפות כמנויים בניוזלטר שלנו לחצו כאן.

לקריאה נוספת אודות רונית ארז לחצו כאן.

לקריאה נוספת אודות זאב רונן לחצו כאן.

להיכרות עם כל חברי הצוות של 'מצוינות בעסקים' לחצו כאן.

לקריאת המלצות מלקוחותינו לחצו כאן.

תודה!

אנחנו מודים למשתתפים שנרשמו והגיעו לוובינר ומקווים שהצלחנו להציג לכם תוכן מעניין, רלוונטי ופרקטי - בו תוכלו להשתמש כדי לשפר את עבודתכם כמנהלים/ות בתעשייה, את התוצאות העסקיות והתרבות הארגונית בחברה או הארגון שלכם, וכמובן את המוטיבציה של העובדים/ות בו!

שמחנו לראות בוובינר קרוב ל-100 משתתפים, פי 2 מאשר בוובינר הראשון שערכנו, ואנו מקווים שבוובינרים הבאים מס' המשתתפים ימשיך לצמוח.

אנו רוצים להודות לכל חברי צוות 'מצוינות בעסקים' אשר השתתפו בחשיבה, תכנון, ובניית התוכן לוובינר - ובעיקר לאיציק לב שעמל רבות כדי להכין את המצגת אותה העברנו בוובינר.

נתראה בפעם הבאה!

זאב רונן

בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

אתר: business-excellence.co.il כתובת דוא"ל: zeev.ronen@business-excellence.co.il
שתף/י את דעתך