עדכונים אישיים מהבלוג: הצטרפו ליותר מ-5,300 מנהלים ומנהלות שכבר מנויים וקבלו מאמר מקצועי חדש ומקורי בכל שבוע - חינם.

[וובינר] Lean Canvas - שיטת עבודה לגיבוש והצגה של מוצר או שירות חדשים / בהנחיית מיכאל סלע

הוובינר הרביעי שלנו, והפעם בנושא Lean Canvas - שיטה לקבלת החלטה מהירה אם להשקיע בפיתוח של רעיון למוצר או שירות חדש. השיטה מרכזת על דף אחד את ההנחות העיקריות העומדות בבסיס הרעיון, מבהירה את הייחוד שלו ונותנת מושג על הפוטנציאל העיסקי שלו.

בהנחיית מיכאל סלע, יועץ בכיר בצוות שלנו ובהשתתפות זאב רונן, מייסד ומנכ"ל מצוינות בעסקים.

להורדת המצגת המלאה מהוובינר pdfלחצו כאן.

מה בוובינר?

לין קנבס היא שיטה לקבלת החלטה מהירה אם להשקיע בפיתוח של רעיון למוצר או שירות חדש. השיטה מרכזת על דף אחד את ההנחות העיקריות העומדות בבסיס הרעיון, מבהירה את הייחוד שלו ונותנת מושג על הפוטנציאל העיסקי שלו.

הקנבס בנוי מתשע שאלות מפתח. כשאנו עונים עליהן מתברר האם המוצר "מחזיק מים" או לא. לדוגמה, האם הוא עונה על בעיה ממשית של פלח שוק מוגדר, או שהוא סתם "רעיון יפה" שעלה לי בראש? האם יהיה לו יתרון משמעותי ביחס לפתרונות אחרים? איך נגן עליו מהעתקה?

הקנבס המלא נותן בסיס להחלטה מושכלת אם להשקיע משאבים נוספים בפיתוח המיזם או לעצור אותו ולהתמקד בפרויקטים אחרים, אטרקטיביים יותר.

מיכאל סלע מסביר על שיטת Lean Canvas ומדגים איך להשתמש בה באמצעות דוגמאות אמיתיות מעבודנו עם חברות שונות ובאמצות שימוש תיאורטי בלין קנבס עבור חברת "אייר בי-אנד-בי".

בחלקו האחרון של הוובינר עונים מיכאל וזאב לשאלות המשתתפים.

צפו בוובינרים הקודמים שערכנו

אני מזמין אתכם לצפות ב-3 הוובינרים הקודמים שערכנו, אשר עוסקים כולם בכלי עבודה מצויינים ונושאים חשובים לחברות וארגונים בתעשייה.

איך לבנות במהירות תכנית פעולה להשגת מטרות החברה - דובי שור וזאב רונן

דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' ומנכ"ל של חברות בעברו, יציג שיטת עבודה מוצלחת לבחירת מטרה חשובה עבור החברה ובניית תכנית פעולה להשגת המטרה בצורה ממוקדת ובמהירות האפשרית. כמנכ"ל דובי עבד רבות עם שיטה זו, וכיום הוא מסייע להטמיע אותה בחברות שונות כיועץ ומוביל תהליכי שיפור, כחלק מעבודתו במסגרת 'מצוינות בעסקים'.

לחצו כאן לצפייה בוובינר המלא

כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה? רונית ארז וזאב רונן

הוובינר השני של 'מצוינות בעסקים' בהשתתפות רונית ארז וזאב רונן בנושא "כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה?". בוובינר אנו מציגים את נושא המוטיבציה של העובדים והגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, מסבירים כיצד משבר הקורונה השפיע על המוטיבציה והגורמים שלה, מציגים כלים פשוטים ומוכחים לשיפור המוטיבציה של העובדים ודוגמאות אמיתיות מחברות בתעשייה הישראלית.

לצו כאן לצפייה בוובינר המלא

הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם בתעשייה. בהשתתפות איציק לב, רשות החדשנות, חברת MATICS וזאב רונן

למדו איך לשפר את המוצר, הרווח והשירות בעזרת הטכנולוגיה - הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם המתקדמת בתעשייה. הוובינר השלישי של 'מצוינות בעסקים'. בהשתתפות אורחים מיוחדים: רונית אשל מהזירה לייצור מתקדם ברשות החדשנות וחן גנוסר מחברת MATICS.

לחצו כאן לצפייה בוובינר המלא

תודה

אנו מודים לעשרות המשתתפים בוובינר ולמיכאל סלע שעבד רבות על התוכן המקצועי.

נתראה בוובינרים הבאים!

זאב רונן

בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

אתר: business-excellence.co.il כתובת דוא"ל: zeev.ronen@business-excellence.co.il
שתף/י את דעתך