[וובינר] הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם בתעשייה. בהשתתפות איציק לב, רשות החדשנות, חברת MATICS וזאב רונן

למדו איך לשפר את המוצר, הרווח והשירות בעזרת הטכנולוגיה - הכירו את 'תעשייה 4.0' - גישת הייצור החכם המתקדמת בתעשייה. הוובינר השלישי של 'מצוינות בעסקים'. בהשתתפות אורחים מיוחדים: רונית אשל מהזירה לייצור מתקדם ברשות החדשנות וחן גנוסר מחברת MATICS.

גלו הזדמנויות לשיפור בעזרת תעשייה 4.0

רוצים להבין אם תעשייה 4.0 רלוונטית גם אליכם? והאם תוכלו ליצור התייעלות בעבודה ושיפור באיכות וברווח?
מלאו את השאלון המקצועי שלנו וקבלו במתנה אבחון מקצועי שיגלה את פוטנציאל השיפור שלכם.

למילוי השאלון וקבלת אבחןו מקצועי >>

בהשתתפות רונית אשל, מנהלת האסטרטגיה והפיתוח העסקי של הזירה לייצור מתקדם ברשות החדשנות - חן גנוסר, סמנכ"ל מכירות ושיווק במטיקס, חברה ישראלית בינלאומית המובילה בפיתוחים חדשניים ופשוטים לשימוש לתחום היצור ומתוקנת במאות לקוחות - איציק לב, יועץ בכיר בצוות של מצוינות בעסקים ומייסד "לב תפנית" - וזאב רונן, מייסד ומנכ"ל מצוינות בעסקים.

להורדת המצגת המלאה בנושא תעשייה 4.0 שהוצגה בוובינר pdfלחצו כאן.

להורדת המצגת של רונית אשל מרשות החדשנות pdfלחצו כאן.

להורדת המצגת של חן גנוסר מחברת MATICS pdfלחצו כאן.

"תעשייה 4.0" היא תפיסת ניהול חדשנית לניהול של מפעלים באופן חכם ומתקדם, תוך שימוש בטכנולוגיות עדכניות - והיא יכולה לייצר התייעלות ושיפור של מאות אחוזים בחלקים שונים של תהליך היצור.

תעשייה 4.0 מקדמת את גישת המפעל החכם - מפעל בו כל השלבים בתהליך היצור "מדברים זה עם זה" וחולקים מידע זה עם זה, על מנת לייעל את תהליך הייצור ולשפר את איכות התוצרים הסופיים.

הגישה מקודמת בארץ ע"י "רשות החדשנות" אשר בין השאר מציעה מענקים כספיים למפעלים שיקדמו תעשייה 4.0

מה בוובינר?

בחלקו הראשון של הוובינר מציג איציק לב את גישת הייצור החכם 'תעשייה 4.0'. איציק מציג את הדרכים השונות בהן ניתן להשתמש בה כדי לייעל את העבודה והניהול השוטפים, מסביר על העקרונות המרכזיים של תעשייה 4.0, החלקים השונים של הגישה וכיצד ניתן להשתמש בהם - ומראה את התוצאות אליהן ניתן להגיע בעזרתה, כפי שדווחו בסקר חברות ענק שנערך בשנת 2018.
לאתר הבית של 'לב תפנית': https://www.lev-turnaround.com.

בחלקו השני של הוובינר רונית אשל מזירת הייצור המתקדם רשות החדשנות מציגה את התמיכה הגדולה של המדינה בקידום תעשייה 4.0 וייצור חכם בתעשייה הישראלית, ומסבירה על המענקים השונים ומסלולי התמיכה השונים שזמינים לחברות ומפעלים בישראל.
למידע נוסף על הזירה לייצור מתקדם ויצירת קשר לחצו כאן: https://innovationisrael.org.il/mfg.

בחלקו השלישי של הוובינר מציג חן גנוסר מחברת מטיקס את המערכת שפיתחה החברה לניהול הייצור החכם בתעשייה ומראה מקרה בוחן של שימוש במערכת אשר הוביל לשיפורים משמעותיים בתהליך הייצור ובתוצאות.
למידע נוסף על חברת MATICS לחצו כאן: https://matics.live.

בחלקו הרביעי של הוובינר עונים כל המשתתפים על שאלות המשתתפים.

משאבים נוספים לצפייה וקריאה בבלוג

הוובינר השני שלנו עסק בנושא "כיצד לטפח מוטיבציה של עובדים בעידן הקורונה?" את הוובינר העבירו רונית ארז, יועצת בכירה בצוות של מצוינות בעסקים - וזאב רונן, מנכ"ל ומייסד החברה.
לצפייה בוובינר זה לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/blog/899-2020-11-05-17-03-26

הוויבנר הראשון שלנו עסק בנושא "איך לבנות במהירות תכנית פעולה להשגת מטרות החברה". דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' הציג שיטה פשוטה ומצוינת, אותה הוא מיישם בהצלחה בעבודה עם לקוחות 'מצוינות בעסקים', להגדרה של תכנית פעולה מהירה ופשוטה להשגת מטרה מרכזית או מספר מטרות מרכזיות בהתנהלות החברה. לצפייה בוובינר זה לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/blog/882-webinar

מעל 5,000 מנהלים/ות בתעשייה חברים ברשימת הניוזלטר של הבלוג ומקבלים בכל שבוע את המאמר החדש ישירות למייל, ללא עלות. להצטרפות כמנויים בניוזלטר שלנו לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/updates/your-information

לקריאה נוספת אודות איציק לב כאן: https://business-excellence.co.il/about/team-members/9-itzik-lev

לקריאה נוספת אודות זאב רונן לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/about/team-members/8-zeev-ronen

להיכרות עם כל חברי הצוות של 'מצוינות בעסקים' לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/about/team-members

לקריאת המלצות מלקוחותינו לחצו כאן: https://business-excellence.co.il/recommendations

תודה!

אני רוצה לומר תודה מיוחדת לרונית אשל וחן גנוסר שהסכימו להשתתף בוובינר ולתרום לצופים מהידע והניסיון שברשותם.

אני מודה לאיציק לב שעמל רבות על תוכן הוובינר והציג אותו במקצועיות רבה.

ולבסוף אני מודה למשתתפים שנרשמו והגיעו לוובינר ומקווים שהצלחנו להציג לכם תוכן מעניין, רלוונטי ופרקטי - בו תוכלו להשתמש כדי לשפר את עבודתכם כמנהלים/ות בתעשייה ואת התוצאות העסקיות של החברות בהן אתם עובדים!

אנו רוצים להודות לכל חברי צוות 'מצוינות בעסקים' אשר השתתפו בחשיבה, תכנון, ובניית התוכן לוובינר - ובעיקר לאיציק לב שעמל רבות כדי להכין את המצגת אותה העברנו בוובינר.

נתראה בפעם הבאה!

זאב רונן

בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

אתר: business-excellence.co.il כתובת דוא"ל: zeev.ronen@business-excellence.co.il
שתף/י את דעתך