עדכונים אישיים מהבלוג: הצטרפו ליותר מ-5,300 מנהלים ומנהלות שכבר מנויים וקבלו מאמר מקצועי חדש ומקורי בכל שבוע - חינם.

[וובינר] איך לבנות במהירות תכנית פעולה להשגת מטרות החברה - דובי שור וזאב רונן

דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' ומנכ"ל של חברות בעברו, יציג שיטת עבודה מוצלחת לבחירת מטרה חשובה עבור החברה ובניית תכנית פעולה להשגת המטרה בצורה ממוקדת ובמהירות האפשרית. כמנכ"ל דובי עבד רבות עם שיטה זו, וכיום הוא מסייע להטמיע אותה בחברות שונות כיועץ ומוביל תהליכי שיפור, כחלק מעבודתו במסגרת 'מצוינות בעסקים'.

דובי שור, יועץ בכיר בצוות של 'מצוינות בעסקים' ומנכ"ל של חברות בעברו, יציג שיטת עבודה מוצלחת לבחירת מטרה חשובה עבור החברה ובניית תכנית פעולה להשגת המטרה בצורה ממוקדת ובמהירות האפשרית.

כמנכ"ל דובי עבד רבות עם שיטה זו, וכיום הוא מסייע להטמיע אותה בחברות שונות כיועץ ומוביל תהליכי שיפור, כחלק מעבודתו במסגרת 'מצוינות בעסקים'. דובי גם פרסם מס' גדול של מאמרים מקצועיים כאן בבלוג, וניתן לקרוא אותם בקישור זה.

תוכן הוובינר נבנה כדי להוציא אתכם, הצופים, עם ידע פרקטי שתוכלו ליישם באופן מיידי - ע"מ ליצור שיפור בחברות שלכם ולהגדיר תכניות עבודה ברורות, ממוקדות ומהירות להשגת המטרות הכי חשובות עבורכם.

ע"מ להוריד למכשירכם את המצגת מהוובינר pdfלחצו כאן.

מטרת השיטה היא לסייע לכם, המנהלים/ות הבכירים/ות, להבחין בין עיקר וטפל ולהגדיר מטרות ברורות ונכונות, לתכלל את הידע החשוב שקיים בארגון שלכם, לאתר "חורים" בתכנית שלכם להשגת המטרות וכיצד לסתום אותם בזמן, לייצר חזון משותף לכלל העובדים בחברה - וכיצד לעקוב אחרי תוצאות העבודה ולבצע שינויים תוך כדי תנועה, במידת הצורך.

דובי מציג את השיטה וכיצד לעבוד אתה במשך כ-20 דקות בערך, ולאחר מכן דובי וזאב עונים למס' שאלות שהופנו מהקהל.

לקריאה נוספת אודות דובי שור לחצו כאן.

למאמרים של דובי בבלוג שלנו לחצו כאן

זאב רונן

בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

אתר: business-excellence.co.il כתובת דוא"ל: zeev.ronen@business-excellence.co.il
שתף/י את דעתך