ההרצאה המצורפת ניתנה במסגרת הקורס בנושא ניהול האיכות. הקורס מתקיים במסגרת לימודי תואר שני.
בשקף השני עסקנו בשאלה כיצד מגדירים את יעד האיכות.
בשקפים 4 ו-5 בחרנו מספר מדדי שיפור שיתאימו למדידה של רמת האיכות בחברה בהיבטים שונים.
בשקף 6 עסקנו בשאלה מי אמור להתמודד עם האיכות, או של מי הבעיה הזו לכל הרוחות.
בשקפים 7,8 בחנו כיצד מתמודדים בחלק גדול מהחברות עם האתגרים, ומדוע לרתום את העובדים.
בשקפים 9 עד 12 בחנו נושא שונה: כיצד לבחור את אזורי השיפור, מה זה מנופי רווח ואיך לתעדף את מנופי הרווח. בשקף 13 סגרנו את שני המעגלים ובחנו כיצד לרתום את העובדים לטיפול במנופי הרווח.
בשקפים 14 ו-15 עברנו על מקומו של המנכ"ל בתהליך השיפור עם העובדים וההנהלה.
בשקפים 17 עד 24 ראינו כמה דוגמאות של עבודה עם המדדים השונים בעזרת צוותי שיפור. הדוגמאות הן מתחום האחריות של הכספים, שיווק ומכירות והתפעול.
בשקפים 25 עד 30 חזרנו להתמקד בנושא האיכות. עברנו על המדדים השונים של האיכות כאשר הפירוט של המדידה נמצא במצגת הייעודית באתר בנושא מדדי האיכות.