עדכונים אישיים מהבלוג: הצטרפו ליותר מ-5,300 מנהלים ומנהלות שכבר מנויים וקבלו מאמר מקצועי חדש ומקורי בכל שבוע - חינם.

[וידאו] איך לעודד הצעות ייעול של עובדים?

הצעות ייעול הן המהלך האחרון שנעשה בנושא של מעורבות העובדים ובשיתוף שלהם בחשיבה. נדרשת משמעת עצמית של הנהלת החברה לטיפול בהצעות של העובדים. אם הנהלת החברה תאבד את האמון של העובדים, יהיה לה מאד לא פשוט ליצור שינוי בעתיד. שני גורמים עיקריים מונעים מהעובדים להעלות הצעות ייעול: חשש שההנהלה ללא תתייחס להצעות. חשש שהמנהל הישיר יציג את ההצעה כאילו היא שלו וייקח את הקרדיט אליו. על כן יש לתת משוב מידי והחלטה סופית בפרקי זמן קצרים וקבועים. במידה ומחליטים שלא לקבל את ההצעה, יש לתת החלטה מנומקת, ברורה, מפורטת וחזקה. תגמול יהיה הערכה והוקרה. תגמול כספי אומר לעובד שההנהלה לא סומכת עליו שיעזור לחברה כי היא חשובה לו. מהלך כזה משדר חוסר אמון בעובד על כך ועל גורמים נוספים תוכלו ללמוד בסרט.

הפכו את העובדים למחויבים לחברה ולהצלחתה שפרו את החיבור של העובדים שלכם לחברה ולמטרותיה, והרוויחו מהידע היחודי שהם מביאים. קבעו שיחת יעוץ ראשונה של 30 דקות ללא עלות עם זאב רונן לחצו לתיאום שיחה
זאב רונן

בעל ניסיון ארוך ועשיר בניהול של חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותי הייחודית היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.

אתר: business-excellence.co.il כתובת דוא"ל: zeev.ronen@business-excellence.co.il
שתף/י את דעתך