הגדלת המכירות של העסק

הנחיה, ליווי ובנית תכנית להגדלת המכירות בעסק. הכנת תכנית עסקית רב שנתית שיורדת לרזולוציה חודשית, שבועית ובסופו של דבר – יומית.

המטרה: ייעול ושיפור התוצאות של מערך המכירות בארגון.

ביחד אתכם אנו מגדירים את יעדי המכירות לשנים הקרובות. את יעד המכירות לשנה הקרובה אנו מפרקים ליעדים חודשיים ומגדירים את יעדי ההתפתחות – למשל לפי רבעים:

לקוחות חדשים
מוצרים חדשים
לקוחות קיימים
מוצרים חדשים
לקוחות חדשים
מוצרים קיימים
לקוחות קיימים
מוצרים קיימים

נבנה תכנית פעולה להשגת היעדים, ונגדיר את תהליך הביצוע ומעקב שבועי ויומי שמתבסס על יעדי ביצוע בתחום המכירות ושביעות רצון הלקוחות.
מה שיעמוד לנגד עינינו בתכנית זו הוא מקסום המערכות כדי להביא לרווח גדול יותר לחברה.

לקוחותינו מספרים

  • אסם Nestle - עוזי קנדר

    בין השנים 1996 ו-2005 זאב רונן ניהל את האתר של אסם נסטלה ביקנעם. מרבית הזמן הזה אני הייתי ממונה עליו כסמנכ"ל התפעול של הקונצרן.

    יצא להכיר את זאב היטב והתרשמתי מהאופן בו ניהל את האתר כתת ארגון בתוך ארגון גדול.

    זאב הוביל את האתר לעבר היעדים שנקבעו ע"י הנהלת הקונצרן תוך שהוא מתגבר על אתגרים לא פשוטים, מבצע מהפך ביחסי העבודה ובשיטות העבודה. מבצע שיפורים והתייעלות בהוצאות התפעול ובתרבות העבודה של הארגון אותו ניהל. על אף החומר האנושי המורכב, זאב ידע לרקום יחסי עבודה טובים בלי להתפשר על המטרות. איחד את העובדים וההנהלה וקידם את הארגון בצורה ממוקדת לטובת החברה. אשמח להרחיב בשיחה.

    בברכה
    עוזי קנדר
    טלפון בבית: 09-7444142
    טלפון נייד: 054-6555577

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

שירותים מקצועיים לחברות, ארגונים ויחידים

מצוינות בעסקים - בפייסבוק

ספרי הראשון: Manage! Best Value Practices for Effective Management

קראו את ספרי הראשון "Manage!" - הספר מספק מבט חדשני על ניהול בימינו, מתמקד בניהול אנשים ומסביר איך לשפר את התוצאות העסקיות ע"י רתימה וחיבור העובדים למטרות החברה. הספר מתפרסם באנגלית בשלב זה.

השער הקדמי של הספר

קראו את הפרק הראשון מהספר בבלוג >>

רכשו את הספר בחנות המקוונת >>

זאב רונן - מצוינות בעסקים

זאב רונן - מנכ"ל ומייסד 'מצוינות בעסקים'

אנחנו מובילים לשיפור בפעילות והרווח של עסקים, בעזרת שיטה ייחודית המשלבת מדדי ביצוע מדויקים ועבודה בצוותי שיפור. השיפור שאנו יוצרים אינו רק בשורת הרווח אלא גם בתרבות הארגונית של החברה והמוטיבציה של העובדים, והוא נשאר גם לאחר שעבודתנו נגמרת.

קבעו שיחת היכרות עם זאב וצוות 'מצוינות בעסקים'